עוד יום רביעי של כאבים ודמעות,
לפני כן היו לי קצת תקוות!
האמנתי שיהיה שונה,
חשבתי שמשהו ישתנה!
קמתי בבוקר עם חששות
אך ניסיתי להדחיק עם הרבה מסכות!
הבטתי באנשים וצחקתי לא באמת מבפנים...
היו חיוכים על פניי,
אך הכאב היה עמוק בתוך רגשותיי!
הגעתי לשם וידעתי מה יהיה,
ידעתי ששוב יכאב לי והסבל לא ירפה!
אבל הבטחתי לעצמי...
וגם לסביבה...
שאני אצא מזה כמו גדולה!
אז אומנם כואב לי והדמעות רק יורדות,
אבל בלב יש לי את האמונות!
כמה שקשה לי אני מנסה לא להפסיק להאמין
במשפט הזה... אז הנה 😛 ועכשיו הוא אמיתי!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בובי שלי, מלאכית שלי.
ימי רביעי הם מתנה בשבילך.
תשמחי שדואגים לך ככה, שמטפלים בך.
למרות כול הכאב, למרות כול הסבל.
ומללאאכית שלי?
לפעמים עדיף בלי מסכות... כואב לך, קשה לך- תגידי!
אל תדחיקי כלום לבפנים.. את ררק מעמיסה ואוגרת
דברים שאך ורק יכאיבו לך!!!
אאוהב אותך נשמתי!!!
מאמי זה מדהיים!!!!
מה קרה נשמה!??!
QUOTE (oshri_Ok @ 14/02/2007) בובי שלי, מלאכית שלי.
ימי רביעי הם מתנה בשבילך.
תשמחי שדואגים לך ככה, שמטפלים בך.
למרות כול הכאב, למרות כול הסבל.
ומללאאכית שלי?
לפעמים עדיף בלי מסכות... כואב לך, קשה לך- תגידי!
אל תדחיקי כלום לבפנים.. את ררק מעמיסה ואוגרת
דברים שאך ורק יכאיבו לך!!!
אאוהב אותך נשמתי!!!
עם אושרייי ^
מורני דברי איתי באיסי..
תספרי לי איך היה ...
אני אוהבת אותך תמיד !
אחרי כל יום שעובר ואת מתמודדת עם הקושי , את הולכת לישון עם חיוך
כי עברת את זה , וזה נותן לך כוח ליום שאחרי!!!
אל תשאירי את כאבך בתוכך, אל תסתירי אותו כי הוא רק יגדל ויכאיב יותר.
תדברי על זה. נכון לא כל אחד יהיה שם ויתמוך בך.
אבל לא כולם גם אם זה בן אדם אחד אל תתני לעצמך להתמודד עם זה לבד!
מקווה שתעברי את זה
ובשבילך תמיד כאן
נ.ב. נכנסתי אלייך לאיסייי
QUOTE אחרי כל יום שעובר ואת מתמודדת עם הקושי , את הולכת לישון עם חיוך
כי עברת את זה , וזה נותן לך כוח ליום שאחרי!!!
אל תשאירי את כאבך בתוכך, אל תסתירי אותו כי הוא רק יגדל ויכאיב יותר.
תדברי על זה. נכון לא כל אחד יהיה שם ויתמוך בך.
אבל לא כולם גם אם זה בן אדם אחד אל תתני לעצמך להתמודד עם זה לבד!
מקווה שתעברי את זה
ובשבילך תמיד כאן
נ.ב. נכנסתי אלייך לאיסייי
מסכימה איתהה
מורני את מדהימההה
אני תמיד פה בשבילך את יודעת
אוהבתךךךךךךךךךך
מור'צי 😊
אושריקו'ששש אתה נשמה טובה אני אוהבת
אותך כל כךך אתה לא יודע כמהה תודה על הכלל נשמתיי
אני שולחת לך חיבוקים ונשיקות מואהההה תודההההה
מורנו'ששש תודה מאמי שלי לוב יוו
חנו'ששש שליי כן נדבר באיסיקיו אוהבת אותך כל כך אחותתת
לימורו'ששש כמה שאנחנו לא מכירות את תומכת
ואוהבת ומחזקת אני מעריכה את זה הכי בעולםם
זה עושה לי טובב לראות תגובות כאלה תודהה מאמיי
זה לא מאחוריי אולי יום שלפני אחרי אבל עדיין אני בבעיה
אבל אני לא פוחדת! אני יעבור אותה! תודה עלל הכללל
ותשלחי לי הודעה מאמי כדי שאני אוכל לאשר אותך😊
מורו'ששש תודה נסיכה שלי מתה עלייך יפיופההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שולחת..
ד"א קוראים לי ליאור😊
יש לך שם מהמםםם וכשאני אתחבר אני יאשר אותך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כמה כישרון ..
אשמח אם נדבר יותר על הכל .. אם בא לך .. פני אליי בפרטי ..
אוהבת אותך ..
תודה על הכל מאמי שלי
ויש לך איסיקיו או מסנג'ר?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מושלם מאמי 😊
ויש לך מזל שיש לך אמונה עדיין [ :
תהיי חזקה ,
יהיה טוב !!#..
חנו'ש יש לי בעיה באיסיקיו מאמי
שלומית תודה רבה מאמיי את מדהימהה מואהההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*