היא נכנסה לכיתה, כולם הסתכלו עליה,היא לא ידעה למי לפנות,עם מי לדבר-כי לא הכירה אף אחד.
אז תפסה מקום ריק וישבה.
רעות נכנסה לכיתה,התקדמה לעברה ואמרה:
"חמודה?! זה המקום
שלי!"
היא אמרה בלחש:"אה... סליחה לא ידעתי" וקמה,ואז דור עצר אותה, ופנה לרעות "זה לא
המקום שלך!!!
אני הייתי פה הראשון בכיתה ואת לא ישבת פה"
רעות אמרה לו "מה אתה מתערב בכלל? מה אתה מגן עליה?
היא כולה חדשה פה"
הוא חיקה אותה
"כולה חדשה פה.. ובגלל זה את צריכה להתייחס אליה מגעיל?".
רעות רתחה "מה כבר עשיתי?!??! וואי אל תחפור לי באמא ש'ך.."
דור עשה לה פרצוף. פנה אל ההיא ושאל אותה "את בסדר?"
"כן" היא ענתה לו. "תודה."
"בכייף,היא סתם מרימה ת'אף זאתי.. איך קוראים לך?"
"נעמה"
דור חייך,"נעים מאד, דור"
דור היה ילד
יפה,החיוך שלו כבש את נעמה בין רגע,
וכנראה גם שנעמה כבשה אותו אם הוא התייחס אליה ככה. . .
דור עבר לשבת ליד נעמה.
בשיעור הוא הסביר לה למי כדאי לה להתחבר ולמי לא.
ואז הוא שאל אותה: "למה עברת ללמוד פה בכלל?"
-"כי עברנו דירה, מראשון לבאר שבע, אז יצא ככה.."
"אהה ובביצפר הישן היית מאוד קשורה?" הוא שאל.
"ת'אמת לא ממש. היו לי שם 3 חברות טובות,אבל כל השאר היו צבועות."
ניגמר השיעור,הפסקה.
דור שאל את נעמה אם היא רוצה ללכת לשתות משהו,והיא
ענתה שכן.
הם שתו,צחקו יחד,מה לא?
התקרבו הילדים של שכבה יא', דור אמר לה:
"או,תזהרי מאלה,הם מחפשים רק לחרמן בנות.."
"אני אזהר,מבטיחה.. תודה!"
איזה ילד שעבר שם קרץ לה עין...
צלצול,הם נכנסו לכיתה שמחים,ואז ליאת קפצה על דור
"דור נשמה שלי!!!!!! כמה זמן לא ראיתי אותך מתחילת החופש הגדול, התגעגעתי!!!!" ונתנה לו
נשיקה לפה.
נעמה התקדמה לעבר המקום שלה,קצת מאוכזבת.
דור לא התייחס לליאת,הוא היה יותר שקוע בנעמה שהלכה,עזב את ליאת והתקדם אליה,"היא לא
חברה שלי או משהו! היא סתם
אוהבת לתת לי נשיקות בפה" ואז הוסיף בלחש "נו שרמוטה את יודעת.."
עברו חודשיים מאז,דור ונעמה נהיו ידידים ממש
טובים, ודור אמר לה "נעמה אני צריך לדבר איתך
על משהו.."
"דבר,"היא אמרה לו
"תקשיבי,אני לא יודע אם אני הולך להרוס את הידידות בנינו או לא,אבל אני ממש חייב להגיד לך
את זה,אחרת אני אתפוצץ"
"נו..?"
"תקשיבי,אני אוהב
אותך,אני אוהב אותך מהרגע הראשון שראיתי אותך"
היא הסתכלה עליו,הוא הוריד את הראש באכזבה, והסתובב
ואז היא משכה אותו מהידד ואמרה:
"גמאני"
"לא באמת נעמה אני לא נפגע או משהו אם את לא
אוהבת אותי גם"
"גמאני!!!"
"מה אמרת?" אמר דור באושר
"גמאני אוהבת אותך"
הם התקרבו,והתנשקו.
נעמה התקבלה בחברה במקיף.. בזכות דור..
ואותו אחד מיא' שקרץ לה, מאור, בא אליה ואמר לה
"וואה וואה כפרה את ממש כוסית"
"תודה" היא אמרה לו בחיוך..😊
"יש מצב בנינו?"
"יש לי חבר"
"נו..?"
"מה נו? יש לי חבר.."
"אז מה,גמלי יש חברה"
"נו אז שיהיה בהצלחה"
"תודה"
היא הסתובבה לכיוון השירותים, מאור הלך אחריה,
היא באה לפנות לכיוון של הבנות,אך מאור משך אותה לכיוון
של הבנים,וסתם לה ת'פה.
המשך יבואאא





