קולות עמומים, אורות בוהקים
אנשים, שבים ובאים
ממהרים, מתייחסים לא מתייחסים
ואט אט נעלמים.
כולם משחקים את המשחק
המשחק שנקרא, משחק החיים.
מתייחסים כשצריכים,
אבל יודעים טוב להתעלם כשרוצים.
~#@!#@
סתם משהו שכתבתי עכשיו.
ספק מכעס ספק מאכזבה!.
שונא אותך!!! 😠
אושרי זה מדהיםםם
רואים שכואב לך אבל אל תשכח על מה שידברנו
והבטחות צריך לקיים:]
זה לא סוד שאתה כזהההההההההה מוכשר
וכל פעם מחדש אתה מעביר את הדברים
בצורה הטובה ביותר לפעמים זה נוגע ,מרגש
מצמרר או סתם אופטימי ושמח
אהבתי נורא את הקטע..
מקווה לשירים יותר שמחים שלך
אוהבתתתתתתתתתתת
המוניםםםם
מור'צי 😊
אושרי מלאך שלי
אתה פשוט כישרון מלידה
יצא לך נורא עצוב
ורואים שזה בא מהלב
הכנסת הרבה דברים
ויודע מה?! מעבר לכעס הייתה הרבה אהבה בפנים
לפי מה שהבנתי והרגשתי!!
מה קרה מאמיי?
אל תכעס שום דבר לא שווה את זה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי לפעמים באמת סתם משחקים משחקים!
משחקי גאווה! דבר שאני כ"כ לא אוהבת ולא בעד!
ורק בגלל זה מתעלמים לראות מי יישבר ראשון!
פשוט אל תיכנס למשחק הזה.. סתם דבר מטומטם!
מוואה אוהבת ואתה מוכשרר ברמווווות מטורפות!
*מאיה*
מורצ'יק, אני מקיים.. אל תדאגי.
סתם מכעס על כמה אנשים דוחים ואינטרסנטים.
נאפיקו שלי.. תודה על התגובה!!
מאיה, מחשקי גאווה זה לא מילה.
מה זה העלית לי חיוך, את כ"כ צודקת.
אני לא שחקן, עם משחקים ס י י מ ת י
ועם שחקנים ג מ ר ת י!!!
וואי אושרי, איזה יפה זה !
ממש אהבתי יא' כישרון 😊
רק חבל שזה על משהו רע \ :
אבל אל תדאג, תמיד קורים דברים כאלה..לכולם !
יהיה בסדר [ :
ובסוף מי שעשה את זה - ישלם !!#...
אוהבת 3> ..
לא ארחיב במילים , כי דיברנו על זה כבר באיסיי
מה שיש לי רק להוסיף כאן זה שאני תמיד פה בשבילך ,
כל הזמן , ואני משערת שכבר הספקת להבין את זה ..
וכל אותם האלה שלא כאן בשבילך ? הם לא שווים אותך ..
אוהבת ..