לבד בכל העולם הזה
דווקא שאני צריכה אותך אתה לא פה
בבקשה תחזור בשבילי לאחת שנמצאת פה וזקוקה לך.
צריכה אותך לצידי כדי שתבין כמה אני סובלת פה בלעדיך.
צריכה אותך לצידי שנתמודד יחדיו עם העולם,
צריכה אותך לצידי שתירא כמה אני זקוקה אלייך .
בבקשה תחזור בשבילי ורק בשבילי
הייתי חייבת להוציא את מה שמציק לי 😢 😢
מאמי אולי אין לך אותו
אבל יש לך סביבה ענקית שאוהבת אותך
חברות ידידים משפחה ואותנו😊
אל תהיי עצובה
אם את כל כך רוצה אותו תלחמי
תרימי את הראש ואל תוותרי
תחייכי הכל יהיה בסדר מתוקה
ויצא לך מקסים ומלא ברגשות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם מורן..
באמת שזה מרגש ומדהים ! 😢
אני מקווה שיהיה לך טוב מאמי
QUOTE מאמי אולי אין לך אותו
אבל יש לך סביבה ענקית שאוהבת אותך
חברות ידידים משפחה ואותנו
אל תהיי עצובה
אם את כל כך רוצה אותו תלחמי
תרימי את הראש ואל תוותרי
תחייכי הכל יהיה בסדר מתוקה
ויצא לך מקסים ומלא ברגשות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה עם מורנייי
יהיה טופ בובה..
פה בשבילך תמיד
לפ יוו
מור'צי 😊
אני את שלי אמרתי לך..
ומורן מחזקת את כלל מה שאני אמרתי..
יפה כפרווני שליי [:
יהיה טוב !!@
דבר ראשון עם מורני שצודקת בכל מילה שהיא אומרת!
דבר שני.. מאמי מכירה תשיר "הלילה יעבור"?
זה קטע קטן מהשיר...
"אני לא בקטע של לריב
אז מותק בואי נדבר,
בואי נראה מה קורה בינינו
ולא נוותר
נכון ששנינו כועסים עכשיו
וקל לזרוק הכל לפח
שלום יפתח
לגמור כמו קשר לא מוצלח
אבל תביטי פנימה ללב
תראי אותי מחייך מבפנים
תראי ששווה להילחם בשדים
אנחנו לא נכנעים
אני לא מוכן לוותר
מי את חושבת שיהיה פה כשהכל ייגמר
אמרנו שזה אני ואת מול העולם
את לא יכולה להשאיר אותי לבד מול כולם
אני מוכן להתנצל אם את רוצה לסלוח
ואני מוכן לזכור אם רוצה לשכוח"
המסר מפה זה תילחמי! אל תוותרי!
לכי אליו ודברי איתו! חבל לזרוק הכל לא?
חבל לוותר....
והכתיבה שלך מעלף!! וכ"כ הזדהיתי😢
מוואה אוהבת ופה בשבילך!!!
*מאיה*
בננות תודה !
אני פשוט חולה על האתר הזה .
אבל שכחתי לציין כתבתי את זה על דוד שלי שנהרג ודוד שלי שנפטר ,וזה גם מתקשר לעוד מישהו מהחיים.
יאו איזה עצוובי..
אני פה תמיד בשבילך אם את צריכה משו!!
לאב יו המוניםםםםם..
יהיה בסדר 😊