"אם רק היית יודע!", היא זעקה והחלה זורקת את הכריות על הקיר. כאילו שזה יעזור לה.
היא השתוללה בחדר, זרקה כול דבר, עד שדבר לא נשאר.
הנוצות שמילאו את הכריות התעופפו להן בחדר, בהילוך איטי.
'היה נראה לרגע כאילו אין אף אחד מסביבי, אך עם זאת, אתה בליבי'.
היא התחילה לבכות. ירדה אט אט כשגבה מופנה על הקיר וקירבה את רגליה לחיקה.
היא הניחה את ראשה בין שתי רגליה ושתקה. רק דמעות של כאב זלגו להן, בנהר של אכזבה.
"אם היית יודע שאני מצטערת.." היא החלה ממלמלת לעצמה, מצטערת על הרגע
שהתפתתה אחרי אותו בחור, שנגע בה כשהייתה חסרת כול הגנה.
היא לקחה דף ועט, החלה כותבת :
"הדף מתמלא עכשיו בדמעותיי, הדמעות שמסמלות את כאבי,
את צערי על כך שבגדתי בך. אני מצטערת, נסחפתי ברגע של חולשה.
אם רק הייתי יכולה להחזיר אותך חזרה אליי, ושלהבתה של אהבתנו לא תדעך.
אני לא יודעת מה להגיד, אני לא יודעת איך לתאר את מה שקורה עמוק בלב.
אני כועסת על עצמי" היא כתבה במרץ, ובין לבין סיננה לעצמה 'מטומטמת', 'טיפשה'.
היא מחתה את דמעותיה, ראייתה כבר הפכה כבדה.
"הכאב גדול מנשוא", היא המשיכה לכתוב. "אתה היית האחד שלי. אתה היית האחד והיחידי. אתה היית זה שחלמתי לראשונה להזדקן איתו, להביא איתו ילדים. איתך תיארתי הרבה לילות לבנים, חסרי שינה, שהיינו מבלים בדיבורים, כחברים הכי טובים. איתך רציתי את כול זה. איתך, ורק איתך.
אבל, במו ידיי הרסתי את זה. בשתי ידיי הרסתי את הסיכוי היחידי שלי לאהבה. "
היא זרקה את הדף והעט , והחלה להשתגע.
"אם רק הייתי יכולה לעצור את שעון החול ושגרגיריו יחדלו מליפול", היו מילותיה האחרונות. .
אמאאאאא איזה עצובבבב
קורעע לבבב באמת עצובב
כמה עצב וכאב ואכזבה והבנה של הטעות שלה
למרות שלדעתי בלי קשר
אדם שאוהב באמת לא בוגד...
אתה כותב מקסיםם
זה מפוצץ ברגשות
ואני עם דמעות בעיניים
תמשיך לכתוב נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואאו זה כל כך יפה שאין מילים לתארר !
העברת בי צמרמורתת..
מדההים!
הכתיבה שלך כל כך חזקהה..
אל תפסיק לכתובב.!
ארווווסי
זה מצמרר
ומעלףףף
כל פעם אני מתפלאת מהכתיבה שלךךך
איזה ניסוח,
איזה מיליםםםם!!!
אךךךךךך אוהבבבבבבבבת אותךךךך 3> 😊
איזה תגובות מדהימות, אחת אחת.
תודה רבה לכן. שמח שאהבתן.
סתם רגע של מוזה..😊 אהבתי מה שייצא!!! D:
אממממא אושרי אתה כותב מדההההההים !!
פאאק זה מזכיר לי את מה שקרה איתו .. \:
על הבגידה, ושכתבתי מכתב.. אבל נתתי לו
אבל ברוך ה' עכשיו השלמנו 😊
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 12/02/2007) אממממא אושרי אתה כותב מדההההההים !!
פאאק זה מזכיר לי את מה שקרה איתו .. \:
על הבגידה, ושכתבתי מכתב.. אבל נתתי לו
אבל ברוך ה' עכשיו השלמנו 😊
דיי נכתב בהשראתך.
אבל נלקח למקום אחר- ואני שמח על כך. 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 12/02/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 12/02/2007) אממממא אושרי אתה כותב מדההההההים !!
פאאק זה מזכיר לי את מה שקרה איתו .. \:
על הבגידה, ושכתבתי מכתב.. אבל נתתי לו
אבל ברוך ה' עכשיו השלמנו 😊
דיי נכתב בהשראתך.
אבל נלקח למקום אחר- ואני שמח על כך. 😊
הרגשתי צביטה בלב .. שקראתי את זה \:
כי כמעט כל מה "שהיא" כתבה במכתב ..
גמני כתבתי לו ואמרתי לו ..
ואוווווווווווווו
אוש-אוש זה מדהיםםםםםםםם
כל כך הרבה עוצמה בקטע אחד
עצוביי אבל מלא כישרוןןן
אהבתיי
אל תפסיק לרשוםםםםםםםם
מור'צי 😊
מדהיםםםםםםם !!
אחח אחח אושרי ((:
נשארתי עם פה פתוח ..
בחייייייי ..
אתה מדההיים :]
ואוו אושרי כתיבה מעלפת!
אהבתי בטירוףף את הרעיווון
מוואה
*מאיה*
דורי, מצטער, לא התכוונתי..:\..
מורצ'יקולו שלי, תוודה על התגובה! אוהב אותךךךךךךךךךךךךךךך!@# 😊
שלומיתי..חחחח.. את מתוקה את!
דניאללקקי, כמה זמן לא שמעתתי ממך בדברים שכתבתי!
תמיד כיף וטוב לשמוע ממישהי מוכשרת מחמאות..😊
מאאיה, תודה נשמה.
האמתי(?), לא היה בכלל רעיון כשהתחלתי לכתוב.
סתם זרם- וזה מה שייצא. שמח שאהבת..😊
זה בסדר מאמי :] זה כבר עבר ברוך ה' ...
אתה מדהים 😊