היא ישבה לה שם ובכתה.
בכתה, כמו ילדה קטנה ..
בגלל שהוא,
כבר לא אוהב אותה ..
ואת נופלת כולך כואבת
שוב אומרת לו שאת אוהבת
ושוב הדמעות אותך שוטפות
שוב מרגישה את אותם דקירות ....
והלב דופק בחוזקה
כ"כ מצטערת ,
אבל אין דרך חזרה ........ :[
עצובייי:[
ואת כותבת כל כך יפהה
קצר אבל מדהים
פשוט מדהים
אל תפסיקי לרשוםםם
מור'צי 😊
מורי תודה נסיכה ..
ולא נכנסת אליי לאסקיו
340205279
דוריי אני בטוחה שיהיה בסדר ושתחזרו..
הוא עוד יסלח ויבין מה הוא הפסיד!
מווואה רק תאמיני ותילחמי!
לדעתי!? זה הסוד..
פה בשבילך תמיד
*מאיה*
יאא מהמממממממם,
ועצוב רצחח 😢
אני מקווה שיהיה לך טוב בובי 😢
מאמי, הדרך עוד ארוכה.
אל תחזרי על טעויות העבר, תלמדי מהן ותתפתחי מהן.
אל תבכי, מלאכית.
אומרים שכשמלאכים בוכים יורד גשם,
אז תפסיקי לבכות, אני ש ו נ א גשם!!!
תודה לכם,
תודה ענקית (:
עכשיו ? הכל בסדר ברוך ה' ..
השלמנו 😁
את רואה?!!?!
מה אמרתי? ;]
יהיה טוב- והנה, כבר טוב!!! 😊
תחייככי, ויהיה מ צ ו י י ן!@#
אושרי תודה אתה מלאך (:
אני מחייכת בלי סוף . . . .
וואו איזה מדהיםםם!!
רגע את יכולה לספר את כל הסיפור?! :|
כי אנלא ממש מבינה על מה את מדברת חחח
ואני שמחה שהשלמתם חחחח [למרות שאין לי כ"כ מושג]
חחחח תודה מאמי (:
וזה קצת ארוך ומסובך ..
היו 2 שאהבתי ..
אחד ידע על השני.. אבל השני לא ידע על הראשון
דוד ידע על ערן.. ערן לא ידע על דוד
החלטתי לרדת מערן אבל לא אמרתי לו
והבטחתי לדוד שאני רק איתו
ואז יום רביעי הייתי אצל ערן והתנשקנו
ודוד גילה על זה ..
ואז לא דיברתי לא עם דוד ולא עם ערן
ועכשיו אני ודוד השלמנו 😁
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 12/02/2007) חחחח תודה מאמי (:
וזה קצת ארוך ומסובך ..
היו 2 שאהבתי ..
אחד ידע על השני.. אבל השני לא ידע על הראשון
דוד ידע על ערן.. ערן לא ידע על דוד
החלטתי לרדת מערן אבל לא אמרתי לו
והבטחתי לדוד שאני רק איתו
ואז יום רביעי הייתי אצל ערן והתנשקנו
ודוד גילה על זה ..
ואז לא דיברתי לא עם דוד ולא עם ערן
ועכשיו אני ודוד השלמנו 😁
וואי מתוסבכת חחחחח
ואת עדיין אוהבת את ערן?!
כי הייתה לך חתימה שכתוב עליה ערן אני אוהבת אותך משו כזה..
מה שזכור לי
ודוד זה האקס שלך או ערן?!
חח כמה שאלות 😛
QUOTE (_ליווש_ @ 12/02/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 12/02/2007) חחחח תודה מאמי (:
וזה קצת ארוך ומסובך ..
היו 2 שאהבתי ..
אחד ידע על השני.. אבל השני לא ידע על הראשון
דוד ידע על ערן.. ערן לא ידע על דוד
החלטתי לרדת מערן אבל לא אמרתי לו
והבטחתי לדוד שאני רק איתו
ואז יום רביעי הייתי אצל ערן והתנשקנו
ודוד גילה על זה ..
ואז לא דיברתי לא עם דוד ולא עם ערן
ועכשיו אני ודוד השלמנו 😁
וואי מתוסבכת חחחחח
ואת עדיין אוהבת את ערן?!
כי הייתה לך חתימה שכתוב עליה ערן אני אוהבת אותך משו כזה..
מה שזכור לי
ודוד זה האקס שלך או ערן?!
חח כמה שאלות 😛
לא אוהבת את ערן
והייתה \: חח
שניהם אקסים שלי ..
עם דוד הייתי לפני 3 חודש
ועם ערן לפני פחות מחודש ..
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 12/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 12/02/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 12/02/2007) חחחח תודה מאמי (:
וזה קצת ארוך ומסובך ..
היו 2 שאהבתי ..
אחד ידע על השני.. אבל השני לא ידע על הראשון
דוד ידע על ערן.. ערן לא ידע על דוד
החלטתי לרדת מערן אבל לא אמרתי לו
והבטחתי לדוד שאני רק איתו
ואז יום רביעי הייתי אצל ערן והתנשקנו
ודוד גילה על זה ..
ואז לא דיברתי לא עם דוד ולא עם ערן
ועכשיו אני ודוד השלמנו 😁
וואי מתוסבכת חחחחח
ואת עדיין אוהבת את ערן?!
כי הייתה לך חתימה שכתוב עליה ערן אני אוהבת אותך משו כזה..
מה שזכור לי
ודוד זה האקס שלך או ערן?!
חח כמה שאלות 😛
לא אוהבת את ערן
והייתה \: חח
שניהם אקסים שלי ..
עם דוד הייתי לפני 3 חודש
ועם ערן לפני פחות מחודש ..
אהההה...
הוא אוהב אותך? [ערן]
ושיהיה לך בהצלחה עם דוד 😛
שתזכוו לשנים רבות חחח ואמן תהיה חתוונה :]
חחחח איזוו חפרנית אני..
לאב יווו..
הנה מגיע לך הטוב ;] !!#..
אוהבתת , ואם את צריכה משהו- אני פה !!$#