הכוכבים בשמיים זורחים
ולי? חיוך מ ז ו י ף על הפנים..
השמש במרום זורחת ואילו אני? כולי שוקעת
שוקעת למטה, פנימה,
הכל ממשיך כאילו כלום לא קורה אבל אצלי בפנים? הכל משתנה
כל מה שחשבתי שיש גילית שאין
כל התמימות נעלמה ובמקומה הופיעה אני חדשה..
אני כבר לא אותה ילדה קטנה, ילדה שלכל דבר מאמינה
השתניתי.. ולא יודעת אם זה לטובה
החיים מלאים בטלטלות, בהתנסויות חדשות
ואני? מנסה אותן,
מנסה לראות אם זה מתאים, אם זה טוב ולבסוף? אני מגלה שאת הכל כדאי לעזוב
שום דבר לא יחזור להיות כמו שהיה לא ניתן להשיב את הנעשה
מה שקרה הוא עבר.. מה שיש? בעצם אין..
כבר לא יודעת הכל אצלי מבולבל מחכה רק לטיפת מזל
מזל שלא ידוע מהאין הוא יגיע
אבל רק שיופיע.. שכבר יופיע..
החיים הם כמו גלגל הכל לבסוף חוזר,
אם זה לטובה או לרעה, זה קורה
וזה לא באמת משנה, לא משנה את פני התמונה
כי גם אם זה חוזר זה לא אותו דבר,
הכל קורה כל כך מהר,
אני לא מספיקה להבין, או אפילו לראות
וזה כבר נגמר, נעלם, עבר,
זה מפחיד, ומצד שני מלא בהפתעות, שלא תמיד הן נעימות.
זה כואב, ומצד שני כיף,
אבל בעצם הכל נגמר למעלה בשמיים, כולנו בסופו של דבר מגיעים לשם,
אם אנחנו רוצים או לא, ברגע לא צפוי, ואולי גם לא רצוי,
ברגע בלתי ידוע, ברגע הכי מפתיע,
הביטו לשמיים ותראו את הכל, תבינו שזה רק הוא שיכול,
תנו לו את הכוח, רק הוא זה שסולח, אל תנסו לברוח, או לשכוח,
תחיו את החיים, תחיו את הרגע
חשבו מתי שצריך,
הביטו על הים, על החוף בלי לחשוב על הסוף,
הסתכלו על השמיים
תראו את הכוכבים
הביטו בי, תראו את החיוך המזויף שמרוח לי על הפנים..
מקווהה אהבתםם
אוהבת את כוווווולכם
מוווווווווווואע 😘





