עלי שלכת, שמיים כחולים..
צליל הגשם, ועננים גדולים..
חיוך של ייאוש
עם דמעות של שמחה..
מיום ליום לא יודעת אם היא צוחקת או בוכה...
והקשת בענן,
אחרי עוד יום מעונן..
סוחפת אחריה עוד יום של דמעות
זכרונות יפים ומחשבות רעות..
עוד קרן של בוקר, אחת אחרונה..
אחת לפני השמש..כזו אחרונה..
וחיוך קטן שנפרש על הפנים..
עם זכרון מתוק...לכל השנים.
איןןן ליי מושגג מזההה..
ככה יצא
=//





