אני אוהבת אותך כל כך ילדההה
את מגיעה ברגעים שאני הכי צריכה אותך
תודה נסיכה שלי אני אוהבת אותך
ואני גם חושבת שהבנת על מה מדובר
תודה על כל התקווה שהבאת לי
אני מעריכה אותך חיים שלי
ואוהבת הכי בעולם תודה נסיכההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין על מה מאמי, בשבילך הכל תמיד!
אוהבת ומתגעגעת אלייך המון!
מורניייי
אני גם לא יודעת בדיוק מה עובר עלייך
אבל אני חושבת שלכל דבר יש סיבה
וכנראה שפה זה רק לחזק אותך ולהראות לך שאת מסוגלת
לעבור גם את זה!!!
אז תהיה חזקה ואל תתני לשומדבר להביס אותך!
כמו שאמרו פה זה באמת עצוב לראות אותך ככה..
הנשמה שכל הזמן רק עוזרת ומעודדת...
מאמי אנחנו תמיד פה בשבילך!!!!!!
כולנווו! כי אין עלייך ואנחנו אוהבים אותך המון!
מוווווואה
*מאיה*
מאיו'שש איזו חמודהההההההה
התגובה שלך הביאה לי הרבה כוח
תודהה מאמיי אני חזקה ואני לא ישבר
אני יעבור את זה
כי לא מגיע לי לסבול את זה
אבל אם קיבלתי את זה אין לי ברירה
ואני יצא מזהה כמו גדולהה
הבטחתי את זה לכל מי שיודע...!!!
תודה על הכל מתוקה אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 13/02/2007) מאיו'שש איזו חמודהההההההה
התגובה שלך הביאה לי הרבה כוח
תודהה מאמיי אני חזקה ואני לא ישבר
אני יעבור את זה
כי לא מגיע לי לסבול את זה
אבל אם קיבלתי את זה אין לי ברירה
ואני יצא מזהה כמו גדולהה
הבטחתי את זה לכל מי שיודע...!!!
תודה על הכל מתוקה אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בטוח שאת תעברי את זה!!
ואנחנו פה איייתך!
תומכיייים בך ועומדים בך לאורך כל הדרך!!!!
רק תחשבי שיהיה טוב - ויהיה! אני בטוחה!
אוהבת הכי הכיייי
*מאיה*
מורניי...
אלוהים מציב לנו מכשולים והמכשולים אלו שמעצבים לנו את האישיות!
אם עברת את זה והתחזקת, אני איפלו לא מתארת לעצמי איך שתהיי חזקה אחר כך!
אל תתמודדי עם הקושי לבד , התמיכה של החברים והמשפחה הוא זה שנותן לנו את הכוח
להמשיך להלחם!
נראה לי שאני יודעת על מה שאת מדברת, ואם זה מה שאני חושבת אז הייתי במצב הזה אבל הוציאו אותי משם!
ורק בגלל החברים!
אם את צריכה לדבר או משהו
276947323
בכל מקרה תמיד תהיי חזקה,
ותראי איזה אהבה ותמיכה יש לך פה 😊
אוהההבבתתתת=]
מאיה את באמת מקסימההה אנחנו בקושי מכירות
וכל כך אכפת לך ואת תומכת תודהההה על הכלללל אוהבת אותך!!!!
לימור מאמי יש לי בעיה לחפש אנשים באיסיקיו
פליזז חשוב לי תוסיפי אותיי 304589929 אני ישמח
אם תגידי לי מה את חושבת ומה היה לך
אוהבת אותך ותודה על כלל התמיכהה
בפעם הראשונה תמיכה של חברים לא הייתה הם עזבו אותי
אבל המשפחה הייתה לצידי כללל הזמןןןןןןןןןן
ועכשיו?! יש לי תמיכה של חברים גם של אלה
שיודעים וגם של אלה שלא ויש לי תמיכה מהמשפחה וממכם
ואתם בשבילי משפחה אז זה לא משהו נפרד!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 13/02/2007) מאיה את באמת מקסימההה אנחנו בקושי מכירות
וכל כך אכפת לך ואת תומכת תודהההה על הכלללל אוהבת אותך!!!!
לימור מאמי יש לי בעיה לחפש אנשים באיסיקיו
פליזז חשוב לי תוסיפי אותיי 304589929 אני ישמח
אם תגידי לי מה את חושבת ומה היה לך
אוהבת אותך ותודה על כלל התמיכהה
בפעם הראשונה תמיכה של חברים לא הייתה הם עזבו אותי
אבל המשפחה הייתה לצידי כללל הזמןןןןןןןןןן
ועכשיו?! יש לי תמיכה של חברים גם של אלה
שיודעים וגם של אלה שלא ויש לי תמיכה מהמשפחה וממכם
ואתם בשבילי משפחה אז זה לא משהו נפרד!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
....
יהיה טוב ממאממי ,
תני לזמן לעשות את שלו . .
תאמיני לי, אין כמו המשפחחחה!!
אני ממש מקווה בשבילך שהכל יסתדר לך .
הכי חשווווווב - תיהי חחזקההה (;
ואני שמחה שהתגובה שלי חיזקה אותך!
אווהבבת מלאמלאמלא,
מוווררנני . .
מורנו'שש את מקסימה מאמי
תודה עלל הכללל אוהבת אותך מאודדדדדדדדדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנוווש בטח שיהיה אכפת!
לי ולכווולנו פה!
כי אין עלייך באמת באמת שאין!
את תמיד פה בשביל כולם
מעודדת, עוזרת, תומכת....
ועכשיו זה הזמן שלנו להראות לך כמה שאת חשובה לנו
ושאנחנו מודים לך על כל שנייה ושנייה שאת פה איתנו!
אזז לכל דבר שאת צריכה
אני פה בשבילך!
*מאיה*
תודה מאמי שלי את מלאכית
הכי מתוקה שיש תודה על הכלל
על כל ההבנה התמיכה והאהבה
תודהה ר-ב-ה!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שלי תודה על מה?!
מגיע לךךך ה=כ=ל אם לא יותר!
אוהבת מלא מלא
*מאיה*
מורני שלי , יש בך משהו שדיי מזכיר לי את עצמי ..
לשים בפשטות את המסכה הזאת על הפנים , לחפש מן מחבוא , מסתור כזה ..
לחייך אל העולם , אבל בתכלס ? להירקב מבפנים ..
אני יודעת איך זה לשמור את הכל בבטן , לספוג , לכאוב .. ובסוף להתפוצץ ..
כי זה כבר נעשה גדול מידיי ..
כמו שליאני אמרה .. אם לא יהיו תקופות רעות לא נדע להעריך את התקופות הטובות ..
אני משערת שלכל דבר שאנחנו עוברים בחיים יש את הסיבות שלו ..
כשתחשבי על זה , ותזכרי באירועי עבר, שלא היו הכי מלבבים ומשמחים, תביני
שהם לימדו אותך משהו .. בין אם משהו טוב או רע .. אבל לימדו ..
אותי למשל הרבה אירועים לאחרונה לימדו שבחיים צריך להיות קצת רע , אחרת רק תאכל מזה כפות .
וזה משהו שאני צריכה לעבוד עליו, אפילו שהכי קשה לי בעולם ..
מה שחשוב שתזכרי זה , שאני כאן .. always, no matter what ..
ושאני אוהבת אותך ,ושבדיוק כמו שאת תמיד באה ומנגבת לי את הדמעה שנופלת על הלחי,
אני כאן כדי לנגב עבורך ים של דמעות ..
אם תרצי לדבר על זה יותר לעומק , לשתף אותי במה שקרה, או כל דבר אחר ..
פני אליי בפרטי , אביא לך את הדרך להשיג אותי . .
אוהבת אותך יפה שלי , ויהיה טוב ..
you'll see...
כי 'מה שלא הורג אותך-מחשל אותך' ..
את כל כך מקסימה
אני אוהבת אותך ואני אשמח
לדבר איתך יש לך חוכמת חיים אדירה
והלוואי שתמיד יהיה לך טוב מאמי
זה מגיע לך ולאחרונה שאני רואה שטוב לך ברוך השם
זה שווה בשבילי כל כךך הרבהה
תודה על כל מילה תומכת ואוהבת שלך
תודה שאת פה בשבילי ומפרגנת ואוהבת ומחזקת
תודה פשוט על הכל
אני אוהבת אותך מאוד
מאיהה את מלאכיתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אני אוהבת אותך ואת לא יודעת כמהההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*