אני אוהב שעולמנו מסתובב על ציר,
אני אוהב אותך ולכן כתבתי שיר.
אני שונא את התחושה שמסתובבת מעליי,
אבל אותך אני אוהב כבר מחצית מחיי.
אני אוהב אותך, את זה כולם יודעים,
אהבתי כששיחקנו כשהיינו ילדים.
אני אוהב אותך, כן, אוהב אותך גל,
זה לא הדדי - כמה חבל...
לאהבה יש חוקים ולחוקים יש לציית,
אבל אנחנו צעירים - אנחנו בכיתה ט'.
ושוב אני אומר, אני אוהב אותך,
כל מה שאני רוצה זה להיות שלך.
כמו שאני רואה, אותי את לא אוהבת,
זו האהבה - ממש לא מתחשבת.
כן, אני אוהב אותך - אין מה להגיד,
אשנא את עצמי אם אוהב אותך תמיד.
ווואאיי איזהה יפפה..
מוכשרר!!
זה עליךך???
אוווווהבת
-רעות-
אמאאאאאאאאאאא איזה כישרון
איך אהבתי את החריזה
הלוואי שהיא תתאהב בך
והלוואי שיהיה לך את האומץ לתת לה את זה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כמה מזדהה עם התחושה.
הזדהיתי איתה לפחות.
גם לי היה סיפור דומה.
אבל תשמע, דבר אחד שלמדתי מכול הסיפור הזה
זה שאתה לא יכול להכריח אף אחד לאהוב אותך.
מי שיאהב אותך- יאהב אותך. אתה, תמשיך בחיים שלך.
אל תתיקע עלייה, אל תבזבז עלייה את השנים היפות של חייך.
אל תחזור על הטעות שאני עשיתי.
וואוו אושרי כ"כ צודק
והכתיבה מעלללפפפת
אתה כותב סוף הדרך!
ומקווה שיהיה טוב😊
מוואה
מאיה
QUOTE כמה מזדהה עם התחושה.
הזדהיתי איתה לפחות.
גם לי היה סיפור דומה.
אבל תשמע, דבר אחד שלמדתי מכול הסיפור הזה
זה שאתה לא יכול להכריח אף אחד לאהוב אותך.
מי שיאהב אותך- יאהב אותך. אתה, תמשיך בחיים שלך.
אל תתיקע עלייה, אל תבזבז עלייה את השנים היפות של חייך.
אל תחזור על הטעות שאני עשיתי.
מסכימה עם אושרייי
אל תפסיק לכתובב
ופה בשבילךךך!!
מור'צי 😊
איזה מדהיםםםםםםםםםםםםם(:
אתה כתבת????
תמשיך לכתוב תמידד..
ואל תוותר על האהבה שלך
ב=ח=י=י=ם=!!!!!!
תמיד פה..!!!
-יסמיני:]-
מדההים !!
אתה כותב כל כך יפפהה..
אני מסכימה עם אושרי בכל מיללה..
תאמין לי, אתה תראה שבסופו של דבר הכל יסתדר..
אם אתם באמת צריכים להיות ביחד אתם תהיו..
אל תפסיק לכתובב !
תמיד פה בשביללך
ליאני (: