QUOTE (oshri_Ok @ 11/02/2007) מששתף בצערך ובצער המשפחה.
כואב כ"כ לדעת שבגלל דבר כזה מאבדים חיים.
מה שנאמר : עדיף לאבד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע. :\
תהיי חזקה.
הוא שומר עלייך מלמעלה ואני
ב ט ו ח שהוא רוצה שתחייכי, שתשמחי.
עם אושרי בכל מ י ל ה !!
עצוב.... : (
משתתפת בצערך 😢 כ"כ עצוב.
אבל את חייבת להיות חזקה..
תנסי לחייך כמה שאפשר..
מאמי אני מצטערתI:
אבל תזכירי שהוא למעלה
שומר עליייך תמיד
אושרי - תודה מאמי אתה צודק.. 😢 מואאה
בתאל - תודה מאמי
lidorushit-תודה ממממממאמייייי =\
יסווו- תודה מאמי אני בטוחה שמה שאמרת
בריי-תודה נשמה
אנונימית1234- תודה מאמי תמיד הוא היה גאה רק בנו 😢
פיקולו- תודה מאמי שלי ולמה את מכירה את ההרגשה מה קרה????
MiShEluSh - תודה מאמי ומשתתפת בצערכם..😢
תודה לכולם שאתם ככה נותנים עידוד
מוררני- תודה נשמה !!
רווותמי- אני תמיד מנסה כמה שאפשר 😊 תודה מאמי
chen-daskal - תודה מאמי =\
כנסי אליי לאייסי בובה הוא בפרטים...
QUOTE (oshri_Ok @ 11/02/2007) מששתף בצערך ובצער המשפחה.
כואב כ"כ לדעת שבגלל דבר כזה מאבדים חיים.
מה שנאמר : עדיף לאבד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע. :\
תהיי חזקה.
הוא שומר עלייך מלמעלה ואני
ב ט ו ח שהוא רוצה שתחייכי, שתשמחי.
עם אושרי
וואו איזה עצווב!!!
תהיי חזקה מאמיי...
אני פה אם את צריכה משו..
לאב יוו המונים!
קרנוש תודה מאמי..
ליוונוש תודה 😢 מוואאה
יאא איזו צמרמורת 😢
משתתפת בצערכם מאמיי ...
משתתפת בצערך מאמיי..😢
זה קשה..אבל אני בטוחה..1000% שהוא שומר עלייך מלמעלה..
ורוצה אותך שמחה ומאושרת!!
כנראה ה' שלח אותו לתקופה מסויימת להאיר את עולמכם..
לעשות את תפקידו וללכת..
מקווה שתתעודדי טיפה..
אווווווווהבת...
-רעות-
תותי ורעות תודה =\ מוואאה
עצוב מאמייייי תיהיה חזקה אוהבת אותך 😊
סהרוש תודה יפתי אוהבת המון