להבת הנר של נשמתי חדלה מלבעור
חשבתי שאני כול יכול.
מה שלא ידעתי, שאני בבור, ולא מפסיק ליפול.
עצמותיי כואבות, עיניי נוטפות דמעות.
דמעות מהולות בכאב ובספק.
ר-ק באהבה הייתי מסתפק.
היה קל יותר להתמודד עם זה בשניים,
לדעת שאני לא לבד, שאנחנו שניים.
החיבוק המיוחל, המילה הטובה
כול זה יישנה את ההרגשה.
דווקא ברגעים קשים
נמדדת נחישותם של אנשים.
התמדתם בחיים, רצונם בחיים.
אבל מה לעשות שלפעמים האור נכבה מבפנים?
~!~!~!~!~!~!~!~!~
מצחיק עד כמה שזה כואב 😢
מה אפשר לעשות?
לנסות לחייך.. [[:
ואפילו אם קרה משהו רע,
אתה לא צריך להתייאש 😊
כמו שאתה תמיד אומר לכולם !
עכשיו תכניס את כל מה שאתה אומר - לעצמך [:
ואתה יודע כמה שזה יפה, נכון ?! 😛
אוהבת 3> ..
😢
אני לא אוהבת שאתה ככה עצוב ......
מה יהיה אושרי ?
דבר איתי .
אושרי מאמי שלי תרים את הראש
ותהיה חזק הכל עובר בחיים
אוהבת אותךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עצובב:[
אושריק אני לא רוצה אותך עצוב !
אין דבר כזה 'האור נכבה'
עם תתאמץ קצת אתה תמצא אור ואפילו הקטן ביותר
תחשוב חיובי יהיה חיובי
אל תיתן לעצמך ליפול ואתה יודע שתמיד יש לך את ידי :]
אני לא יתן לך ליפול ואנוסף לזה אני תמיד פה בשבילך לכל בעיה
אל תהסס לפנות אליי
אני בטוחה שקצת מחשבה נמצא פיתרון ואפילו נחמה קטנה..
אוהבתתתת...
מור'צי 😊
תודה רבה לכולכן, באמת שריגשתן.
עברה עליי תקופה חרא.
נפלתי, ואני קם עכשיו מחודש וחזק מתמיד.
תודה לכן, שאתן פה בשבילי..
וואי אושרי מעחף
אין על הכתיבה שלך
ויש תקופות כאלה אבל הן עוברות!
כמו שכבר אמרתי אחרי כל ירידה יש עלייה
ואנחנו רק מחכים לה 😉
אוהבת ופה בשבילך
מאיה
תודה מאיה.
את צודקת, פשוט טיפה קשה
לראות את זה כשאתה שקוע עמוק עמוק בבוץ.
אבל הנה, עבר, החיוך חזר והכול יותר וורוד 😊
תודה על התגובה...