שוב כותב את אותו שיר ידוע,
שכולל בתוכו את המשפט שבי נוגע.
"שיר זה על אהבה שעושה לי קצת דמעות,
על אדם קטן שבנה סביבו חומות".
בניתי סביבי חומות, חומות של שנאה
לא נותן לאף אחד לחדור, מגן מפני אהבה.
משקר לכולם, אומר 'הכול טוב, השבח לאל'
אבל בעצם הכול רקוב, ואני בתוכי מתפתל.
הכול תם ונשלם,
הכול נגמר ונחתם...
זה געגוע, למשהו ידוע.
זה געגוע, לעצב שפגוע.
ואאיי,
אושששששריק 😢
תפסיק להיות עצוב,
עכשיו גמאני עצוובה 😢
וזה מדהים ! - כמו תמיד ..
אבל חבל שזה לא שמח,
ושאתה לא מחייך ] :
3>
במילהה אחת
מ=ה=מ=ם!!
בריי כהן 😊
QUOTE זה געגוע, למשהו ידוע.
זה געגוע, לעצב שפגוע.
😢
אתה כל הזמן אומר לי לא להיות עצובה..
אז אולי תגיד את זה גם לעצמך ?!
מה קורה בזמן האחרון ?
אתמול דיברנו ....
וזה מדהים כמו כל דבר שאתה כותב .
אושריייי
אמאא אני פשוט בהלם
כתה ריגשת אותי
כמה עמוק זה נכנס ללב
חודר,מדהים
אני תמיד פה בשבילך אל תשכח
אל תפסיק לרשוםםם
אוהבתתתת...
מור'צי 😊
אני מרגיש שכולי חומות. כמו שכבתי בשיר אני מרגיש שאני מגן על עצמי מפני אהבה, מפני אכזבה עתידית. אני מרגיש כאילו שכול מי שאהבתי אי פעם- בגד בי.
סתם בדד בימים האחרונים.
לבד מאי פעם.
אבל כמו כול דבר בחיים, גם זה יעבור.
תודה רבה לכן על התגובות המדהימות ועל הדאגה!
בטח שזה יעבור .. זאת תקופה .. כמו שדיברנו היום, וגם היא תעבור בסופו של דבר !
רק שתעבור מהר ...
יהיה טוב מאמי :]
מאמי שלי אתה כותב מעלף
ויהיה בסדר בטוח!
אחרי כל ירידה יש עלייה!
אוהבת ופה בשבילך!
מאיה
חני שלי, כן נשמתי!.
התגעגעתי אלייך, מקווה שנהנית בבי"ס, אחרי הכול...חחחחח
מאיה, תודה מותק!!!😊