[COLOR=red][SIZE=7] כשראיתי אותך הלילה
עלו בראשי זכרונות
זכרונות שקשה לשכוח
הם מופיעים בחלומות
סגרתי בענייך את הדלת
וכיסיתי תמראות
לא רוצה עוד להיזכר
בחלומות בזכרונות
אבל רציתי אותך לחבק
רציתי שתדע
שאפילו שאתה עוזב
אהבתי אלייך נישארה
ניסיתי אותך לשכוח
להוציא אותך מהלב
רציתי רק לברוח
למקום שבו אין כאב
רציתי אותך לנשק
להיתקרב לגופך
להרגיש את ידייך החמות
שעטפו אותי באהבה
את כותבת ממש יפה.
יש משהו טהור בכתיבה שלך, שגורם להתחבר..
תמשיכי לכתוב!
ד"א, ברוכה הבאה לאתר!!
מקווה שתהני פה... (בתכל'ס- אני בטוח!! ;] )
אני אושרי, המנהל של הפורום הזה..
אני פה, לכול בעיה טענה ומענה.
איזה יפההההההה
ממש אהבתיייי
את רושמת ממש יפה
אלתפסיקי לרשוםם
וברוכה הבאה לאתרררר
מור'צי 😊
קודם כל ברוכה הבאה לאתר תהני
מה שכתבת הוריד לי דמעות
כל כך נגעת לי בלב
תהיי חזקה מאמי
והלוואי שיהיה לך רק טוב
תמשיכי לכתוב המון
כי יש לך כישרון ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפהה..
תמשיכי לכתובב:]
ברוכהה הבאהה לאתרר
בריי כהן 😊
וואוו מאמי את כותבת מעלף
ותמשיכי לכתוווב ולהראות לנו תשירים היפים האלה😊
כמו שאושרי אמר ברוכה הבאה
ואני פה בשבילך תמיד
אוהבת
*מאיה*
ברוכה הבאה לאתר [:
את כותבת מדההים..
כל כך התחברתתי..
אל תפסיקי לכתוב !
אוהבבת
ליאני (: