ושוב אני טורק לך בפרצוף
מנפץ את השפופרת
מסתגר בחדרי
יושב מעובר בחושך
אני חושב בכל רגע שעובר
על כמה שאני צריך לא לחשוב עלייך
זה בגלל שאני אוהב אותך
ושוב אני מתחמם, מתלקח,
כשאת לא מחזירה לי צלצול
רץ לעצים, בועט באבנים
מתיישב לי על העשב ובוכה
אני מנסה בכל כוחי לשכוח
את כל הרגעים היפים שאזכור לעד
זה בגלל שאני אוהב אותך
שוב אני מוזר. מנותק, מנוכר
מטיח בחזקה את מה שנשאר
חושב קיצונית על הצד השחור
וכששוב אני שם - תוהה היכן האור
את לא מבינה אותי
את מה שקורה לי בזמן האחרון.
גם אני.
זה בגלל שאני עדיין אוהב אותך.
יואוווווווווו איזה מ-ד-ה-י-ם-! כלכך יפפפפפה !
יאא ממש יפפה
יש לך כתיבה מדהימה !
מאמי אתה כותב ממש יפה .
תמשיך לכתוב תמיד ! 😊
וברוכה הבאה לאתר . .
בייחוד הקטע הזה:
QUOTE את לא מבינה אותי
את מה שקורה לי בזמן האחרון.
גם אני.
זה בגלל שאני עדיין אוהב אותך.
אמאאאאא קודם כל ברוך הבא לאתר מאמי תהנה
אתה כותב מקסיםםם איזה יפהה
ריגשת אותי רואים שזה מהלב
מאמי תהיה חזק ואל תוותר
יצא לך פשוט מושלםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאואואו ממש אהבתי
אתההה כווותב יייפפפפפה מאמי 😊
וואלה מוריד בפנייך את הכובע..
אהבתי!
מלא ברגש ועוצמתי.
מתחבר..:\..
תמשיך לכתוב!!
והכי חשוב- לפרסם פה!
ד"א, אני אושרי, המנהל של הפורום הזה...
אם אתה נתקל בבעיה כולשהי, או צריך עזרה, אני פה!
פשוט מדהיםםםםםם
אין מיליםםםםם
אתה רושם ממש יפהההה
ברוך הבא לאתר
תמשיך לפרסם פה שירים שלך:]
אתה ממש מוכשר..
פה בשבילך:]
מור'צי 😊
אמאאאא O:
דיי זה כ"כ יפה :[
תמשיך לכתוב
וברוכה הבאה מאמי (:
וואו ..... אין לי מילים ..
מדהיםם..
אתה כותב כל כך יפה ומרגש..