תשמע,
את השיר שמתנגן בתוך ליבי
התווים שהתחילו להיכתב
ולא הושלמו ..
תשמע,
את הנגינה השקטה
שמאיימת לחתוך את המתח
הקול רק מנסה למצוא -
מקום שבו ישמעו אותו .
הזמן עבר ונגע בחלומות שלי בחוזקה
אף אדם לא יוכל לדחוף את הכאב ,
ואת העצב לא יצליחו לשחרר במילים ..
'תקשיבי לעצמך - בך נמצאת הדרך'
תמיד חשבתי לעצמי, אני צריכה לשמוע לעצמי .
תשמע,
אני לבד ומתלבטת בין שתי דרכים
אני לא רגועה אפילו שאני נמצאת -
באיזור הפרטי שלי ..
וניסיתי לפעמים לשחרר
לצעוק את מה שאני מרגישה -
בצרחה מצמררת ..
עכשיו ?! חדלתי להאמין בך
אתה אפילו לא משער מה שאני
מ ר ג י ש ה ..
אני יותר ממך ,
ואתה חלק בתוכי ..
מצאתי בין פיסות של אכזבה
את הקול שאתה הענקת לי ,
עכשיו אני חייבת לתת לעצמי הזדמנות
לראות באור שונה את עצמי .
יש משהו עמוק אצלו בפנים
משהו שהחשבתי למת -
לפני זמן רב ..
אני צועקת מתוך סיוט שחרב בתוכי
שום דבר לא יוכל לעצור -
את מהירות הצפייה ..
אני לא באמת יודעת לאן אני שייכת
אבל אני ממשיכה לנוע בדרך שבחיי
גם אם לא תסכים וגם אם תרצה ..
תשמע,
את השיר שמתנגן בתוך ליבי
התווים שהתחילו להיכתב
ואני עוד אצליח להשלימם ..
עכשיו ?!
מצאתי את עצמי ,
את עצמי בשבילך .. !
עכשיו כתבתי,
אינלי מושג מאיפה זה בא..
אולי לפעמים בשעת משבר
יוצאים כאלו דברים מהלב ..
אשמח לדעת מה חשבתם 😊
אוווהבת , שבת שלום 3> .... #!





