זוכרת את המילים 'אני אוהב אותה',
ואת העצב שהגיע לליבי כך,עם האכזבה..
מרגישה עדיין את הכאב,
שאת הלב שלי לא עוזב..
כואב לי כל כך,
שדווקא בך התאהבתי..
כואב לי כל כך,
שעד עכשיו רק סבלתי..
כואב לי בעיקר,
על זה שאותי אתה לא אוהב,
וכנראה - גם עליי כלל לא חושב..
העצב שבנשמתי אותי הורג,
וגורם לי תמיד להתעצב..
למה נכנסת דווקא אליי ללב?
למה דווקא לי גרמת סבל גדול שכזה?
עכשיו אני עדיין בוכה,
ומחכה לך, למרות שיודעת שאולי לא תבוא..
אבל התקווה שלי,
היא עדיין קיימת,
ואני? לא מוותרת..
כי רק אותך - אני אוהבת..
למה לא משהו?
תעריכי את מה שאת כותבת
כי דבר ראשון את כותבת יפהה
ודבר שני כל דבר שבא מהלב הוא יפה
תהיי חזקה מאמי ולדעתי אל תוותרי על האהבה
גם אם זה נראה בלתי אפשרי הכל יהיה בסדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואו איזה מדהים , גדוש בכל כך הרבה רגשות !!
אני מקווה שזה לא עלייך , ואם כן .. כנראה שאנחנו באותו המצב :/
הבנים האלה .. רק נזק הם עושים .. אה?..
אוהבת אותך .. תמשיכי לכתוב תמיד
ואם תרצי לדבר או כל דבר , אני כאן always ...
וואו זה ממש מרגש. :\
באמת גדוש בהרבה רגשות.
יפה שלומיתי
QUOTE (pucha @ 08/02/2007) וואו איזה מדהים , גדוש בכל כך הרבה רגשות !!
אני מקווה שזה לא עלייך , ואם כן .. כנראה שאנחנו באותו המצב :/
הבנים האלה .. רק נזק הם עושים .. אה?..
אוהבת אותך .. תמשיכי לכתוב תמיד
ואם תרצי לדבר או כל דבר , אני כאן always ...
תודה רבה מאמי ! 😁
אני מסמיקה פה ; ]
וכן, זה עליי לצערי..
חבל שאנחנו באותו המצב 😢
מקווה שיהיה לשתינו טוב [:
ובאמת רק נזקק !
אוהבת המון 3>
וגם אני פה בשבילך אם תרצי 😊
QUOTE (נאפי @ 08/02/2007) למה לא משהו?
תעריכי את מה שאת כותבת
כי דבר ראשון את כותבת יפהה
ודבר שני כל דבר שבא מהלב הוא יפה
תהיי חזקה מאמי ולדעתי אל תוותרי על האהבה
גם אם זה נראה בלתי אפשרי הכל יהיה בסדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח לא יודעת D =
הוא נחמד.. לא משהו מיוחחד ..
ותודה רבה מורני !
את מדהימה :]
ואת צודקת, אני לא מוותרת, ולא אוותר !
אוהבת 3>
QUOTE (שננניני @ 08/02/2007) וואו זה ממש מרגש. :\
באמת גדוש בהרבה רגשות.
יפה שלומיתי
כפרה עלייך !
תודה רבה[:
לאב יו 3>
QUOTE (שלומיתי144 @ 08/02/2007) QUOTE (pucha @ 08/02/2007) וואו איזה מדהים , גדוש בכל כך הרבה רגשות !!
אני מקווה שזה לא עלייך , ואם כן .. כנראה שאנחנו באותו המצב :/
הבנים האלה .. רק נזק הם עושים .. אה?..
אוהבת אותך .. תמשיכי לכתוב תמיד
ואם תרצי לדבר או כל דבר , אני כאן always ...
תודה רבה מאמי ! 😁
אני מסמיקה פה ; ]
וכן, זה עליי לצערי..
חבל שאנחנו באותו המצב 😢
מקווה שיהיה לשתינו טוב [:
ובאמת רק נזקק !
אוהבת המון 3>
וגם אני פה בשבילך אם תרצי 😊
מתוקה אחת ..
כנראה שאלוהים רוצה ללמד אותנו משהו , ושנבין אותו רק בהמשך ..
אפילו שעכשיו הכל נראה אבוד .. [לפחות אצלי :/]
שיהיה סופ"ש הכי מדהים שיכול להיות ..
ותזכרי - אם הוא באמת שלך .. הוא עוד יחזור ..
אוהבת ..
מדהיייייים [:
י'מוכשרתתתתת 😮
בנים, אי אפשר איתם ואי אפשר בלעדיהם!@ לא ככה?!
אל''ק לא משהו
בוובי זה יפה..
את מוכשרת בטירוף;]
אוהבת
אהבתי.
מצטרף לכול מילה ומילה של לירן..
לירני, כנראה שמשהו נכנס לך למוח, אחרי הכול...
תשמחי בובה שלי, החיים לא חוזרים על עצמם!!!!
וכנ"ל לגבייך שלומיתי שלי..^^
שיהיה לשתיכן המון בהצלחה עם ההתמודדות נגד האכזבה..
מסע ארוך ומפרך עומד בפניכן, אבל, הוא א-פ-ש-ר-י!#@
מי כמוני יודע..
QUOTE (chen-daskal @ 08/02/2007) אל''ק לא משהו
בוובי זה יפה..
את מוכשרת בטירוף;]
אוהבת
חחחח כןןןןן D =
תודה יפשללי !
אוהבת מלא 3>
וכאילו שאת ללא ... ;]
QUOTE (pucha @ 08/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 08/02/2007) QUOTE (pucha @ 08/02/2007) וואו איזה מדהים , גדוש בכל כך הרבה רגשות !!
אני מקווה שזה לא עלייך , ואם כן .. כנראה שאנחנו באותו המצב :/
הבנים האלה .. רק נזק הם עושים .. אה?..
אוהבת אותך .. תמשיכי לכתוב תמיד
ואם תרצי לדבר או כל דבר , אני כאן always ...
תודה רבה מאמי ! 😁
אני מסמיקה פה ; ]
וכן, זה עליי לצערי..
חבל שאנחנו באותו המצב 😢
מקווה שיהיה לשתינו טוב [:
ובאמת רק נזקק !
אוהבת המון 3>
וגם אני פה בשבילך אם תרצי 😊
מתוקה אחת ..
כנראה שאלוהים רוצה ללמד אותנו משהו , ושנבין אותו רק בהמשך ..
אפילו שעכשיו הכל נראה אבוד .. [לפחות אצלי :/]
שיהיה סופ"ש הכי מדהים שיכול להיות ..
ותזכרי - אם הוא באמת שלך .. הוא עוד יחזור ..
אוהבת ..
את צודקת מאמי [:
ואם הכל לגמריי נראה אבוד, אולי גם אצלי ככה,
אבל תאכלס אסור להתייאש 3>
וגם את מתווקה +
😁
אוהבבת !
QUOTE (רוווותמיXD @ 08/02/2007) מדהיייייים [:
י'מוכשרתתתתת 😮
בנים, אי אפשר איתם ואי אפשר בלעדיהם!@ לא ככה?!
ככה D =
אוהבת אותך !!
ותודה רבההה[:
QUOTE (oshri_Ok @ 08/02/2007) אהבתי.
מצטרף לכול מילה ומילה של לירן..
לירני, כנראה שמשהו נכנס לך למוח, אחרי הכול...
תשמחי בובה שלי, החיים לא חוזרים על עצמם!!!!
וכנ"ל לגבייך שלומיתי שלי..^^
שיהיה לשתיכן המון בהצלחה עם ההתמודדות נגד האכזבה..
מסע ארוך ומפרך עומד בפניכן, אבל, הוא א-פ-ש-ר-י!#@
מי כמוני יודע..
תודה רבה אושריק [[:
חחחחח..
ואולי זאת לא תהיה אכזבה?
מי יודע [:..
אני מקווה רק לטוב ביינתים !
ומקווה שהוא יגיע..
וגם לך (: , אם גם ככה אתה מרגיש..
אוהבת 3>