מלאכים לא בוכים,הדמעות שמורות לבני תמותה.
המלאכים, עם הגלימות הלבנות, עם ההילות הכסופות,
עם המבט המוזהב בעיניים, לא בוכים.
הדמעות אסורות, מבזות.
הן מכלות את הנשמה מבפנים.
הן שורפות, פוצעות.
גורמות לנשמות הטהורות, לדמם מכאב.
מלאכים לא בוכים, הם צועדים בשלג המקפיא של גן עדן.
עם הגלימות הלבנות, ההילות הכסופות.
הם מביטים לעבר השער של האגם, השער הענקי, המאיים.
עם השלט "הכניסה אסורה"
יש אגדות...שמועות, כך כולם אומרים.
שזה מקום משכבם,
של הדמעות... האסורות של אלוהים.
מעניין באמת.. אם המלאכים בוכים:]
איך מדהים..
הרבה חשיבה מאחרי הקטע.. אהבתי!!!
ותיקון קטנטן, דמעות זה נקבה.. לכן צריכים לכתוב הן, ולא הם..
מדהים... באמת אבל!!!
יא מאמי את כותבת ממש יפה
ואהבתי מאוווווד תשיר הזה!
מוואה
**מאיה*
QUOTE (oshri_Ok @ 07/02/2007) איך מדהים..
הרבה חשיבה מאחרי הקטע.. אהבתי!!!
ותיקון קטנטן, דמעות זה נקבה.. לכן צריכים לכתוב הן, ולא הם..
מדהים... באמת אבל!!!
אופס נכון >< סורי נתקן את זה.
והמון תודה.. ודווקא לא חשבתי הרבה חח, סתם מרוב ייאוש בשיעור אנגלית :]
ואובססיה קטנה למלאכים 😕
QUOTE (-שחרווניי- @ 07/02/2007) וואי מדההים מאמי !
המוני תודות בובי
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 07/02/2007) יא מאמי את כותבת ממש יפה
ואהבתי מאוווווד תשיר הזה!
מוואה
**מאיה*
אוי תודה בובי את גורמת לי להסמיק 😁
אוייי
מעלףףף
אהבתי נוראאאאאא
מדהים
אלתפסיקי לרשוםםם
לפ יווווו
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 07/02/2007) אוייי
מעלףףף
אהבתי נוראאאאאא
מדהים
אלתפסיקי לרשוםםם
לפ יווווו
מור'צי 😊
המון תודה מורצ'י אני שמחה שאהבת..
אמשיך לכתוב 😉
וואו .....
אין לי מילים ...