והיא רושמת, באותה מחברת בלויה וצהובה.
את כל מה שעל ליבה, כל מה שהדמעות רוצות להגיד, אבל אילמות הן.
והיא מחייכת, את אותו החיוך הקטן והנודע. כזה שלא אומר כלום, רק כמעט.
והיא מביטה בתמונות, בזיכרונות של ימים שכבר אינם.
והדמעות, יורדות הן לבד.. תמימות הן, בלי כוונה רעה.
והיא רושמת, באותה מחברת בלויה וצהובה, את כל מה שנשאר לה להגיד.
והמילים, אילמות הן.
והלב, מנופץ הוא.
נשרט , מקוצים מורעלים של אהבה.
עטוף בחוטים של שנאה, מדמם הוא את השקרים שהיא שמעה.
והלב, אילם הוא.
והיא רושמת.. באותה מחברת בלויה וצהובה,
כשהלב מנופץ, והדמעות אילמות,
החיוך... מזוייף.
יאאאא מאמי את כותבת מעלף!
אל תפסיקי לכתוב אפעם
*מאיה*
ד"א זה עלייך?
תווודה=]]]
ואממ.. כן במידה.
מקסיםםםםםם
איזה עצוב אבל
יש לך כתיבה מהממת מאמי
ובאמת מיוחדת
תמשיכי לכתוב😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואו, מדהים ועמוק רצח 😊
תמשיכי לכתווב !! 😊
רואה?!?!^^^
לא רק אני חושב ככה!!!
אל תפסיקי לכתוב לשנייה.. את עושה את זה כ"כ טוב!!
פשוט מדהים!!!
כמה שזה מציאותי..
אליס,פשוט מדהים
נאפי המון תודה בובי:]
שלומיתו'ש תודה בייב וכן אני מקווה להמשיך לכתוב חח
נמנמנמ ליאור(?) חח אני מקווה שזה יסתדר אצלך :] וזה נוגע בכולנו>< אהבה, יו נואו..
אושררי, חחחח המון תודה מאמי באמת שכן [=
שניני..יהיה טוב=]
יא קשה להסביר כמה בכל מילה קלעת בידיוק.
מקסים, אין מילה אחרת.
QUOTE (Lid0ri @ 07/02/2007) יא קשה להסביר כמה בכל מילה קלעת בידיוק.
מקסים, אין מילה אחרת.
חבל שזה כ'כ מציאותי.
תודה3>
באמת חבל.
כאן בישבילך אם תצטרכי להוציא ולדבר.
לידורי תודה בובה:]
LooVee- אני שמחה שאהבתי מאמי[=
פשוט מדהיםםםםםם
עצובב
אבל מקסים אל תפסיקי לרשוםםם
כמה שזה אמיתיי
לפ יווווו
מור'צי 😊