"הסערה החלום והאהבה"/דביר בזנק
אני יושב במבנה חם וסגור
שבנתיים רוח וגשם מן סערה שכזאת בחוץ
אני יושב מול חום התנור
ולכיוונך אהובתי רוצה אני לרוץ
להחזיק בידייך ולהיות בין זרועותייך
להביט בתוך עינייך ולך לומר כי אני הוא אהבת חייך
התשמעי קולי ותיהי בחירת ליבי?
אם תסכימי אהובתי אני מבטיח אתן לך את כל כולי
אשמור לך בלב מקום רק לך
כדי שלך כל יום אוכל לומר עד כמה "אני מאוהב בך"
בנתיים בחוץ הפסיקה הסערה
ואת נכנסת עמוק לתוך ליבי
ולכן לך אני כותב עכשיו את שירי
בשביל שתחייכי ותרגישי אהבה
כי בלעדייך אין לי אור
הולך איתי כמו שיכור
אני נשבע אוהב אותך לעד
לעולם לא תישארי לבד
עכשיו בחוץ שמש זורחת
ולי אמרת שאת חיבוקינו הראשון לעולם את לא שוכחת
בלילה את חולמת עליי
חולמת שלך אני אומר שאת היא אהבת חיי
אז תמשיכי לחלום אהובתי
חלומות מתגשמים והחלום שלך כבר התגשם
את אהבת חיי היחידה שהיא בחירת ליבי
ומאז אהובתי רק עלייך אני חולם..
וואווו איזה שיררר !
דבירוששש זה מ==ד==ה==י==ם !!
באמתתת מרגשששש
רואים שזה נכתב מכל הלבבב !
מוכשרררררררר אין עלייך [טוב נוו אולי יש 😛 ]
חחח
לאב יו !
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 06/02/2007) וואווו איזה שיררר !
דבירוששש זה מ==ד==ה==י==ם !!
באמתתת מרגשששש
רואים שזה נכתב מכל הלבבב !
מוכשרררררררר אין עלייך [טוב נוו אולי יש 😛 ]
חחח
לאב יו !
חחחחחחח איזה מאמוש אתתת כפרעע עליייךךךך
מטורף עליייךךךךךך תודה מאמי=]
נו בטח שיש את איזה כישרון יש בך=]
נ.ב
כישרון לסטלה
בוא'נה אני כבר לא מופתעתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אתה כזהה מוכשר כאילווו SHA
שיואוווו הלווואיי עלייי😁
ממש מהמממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
וכמו שיפית אמרה באמת רואים שזה בא מהלבבבב
לאבב המוןן#$@
ויקויק😊
מדהים מדהים מדהיםםם
דבירייי זה משהיםםםם
רואים שזה מהלבבב
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יווו
מור'צי 😊
אוייייייייייייייייייייייי איזה שיררררררררררררררררר
הלוואי עליי חבר עם כישרון כזה,מי שזוכה בך פשוט מלכהה כל ערב תשיר לה ,אחח איזה רומנטי 😉
פשוט מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
נ.ב
השארתי לך הודעה בפרטי
חחחחח תודה רבה באמת תודה=]
לשיר לה איזה היא תברח חחחחח סתם לא ...
אבל אמ... אני עושה כמה שאני יכול לעורר את הפרפרים לעשות הכל בשביל האהבה
ויקושששששששששששש אני מטורף עלייך את יודעת כפרע עליייךךךךךך=]
מואאהההההההה דברי איתי
נ.ב
מה העניינים?
ואאאאווווו,
וווואאאאאאווו. .
ושוב,, וווואאאווווו O=
ממש יפה בובי!
כ"כ סוחחחחףףף!
אהבתי ברממוווות [ :
תמשיךך לכתוב תאמיייד > אתה עושה את זה פשוט מושלם!@
אווהבבת , ובהצלחחה 😉
דבירו'ששששששש אתה פשוט כישרון
חסר לך שאי פעם תפסיק לכתוב
זה מקסים ממש ממש אהבתי
באמת ריגש אותי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח איזה מתוקותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
כפרע עליכן=]
לא יפסיק לכתוב בזכותכן חעחעחעחעחעח