חיה בתוך בועה,
מסביב את מוקפת בסימני שאלה
'רק האהבה תנצח את כל הדמעות' ,
אבל האם כדאי לך בכלל להמשיך לקוות ?
הוא יודע שאת מרגישה
הכאב בתוכך לא מרפה
פורץ החוצה , לכל מתגלה
והוא ..? עדיין לא רוצה ..
את בטוחה שאת אוהבת,
המבט בעיניים כבר אומר לך הכל
עליו לא מפסיקה להילחם
גם שאת יודעת שהוא לא יכול ..
לדמעות כבר נמאס לרדת,
לעצב קשה להימצא בתוכך ..
האהבה מסתכלת, מתישה
האם התשובה באמת נמצאת שם , בליבך ?
הוא יודע שמשהו לא בסדר
בבטן שלך הפרפרים משתוללים,
והאם באמת כדאי לך להאמין שהכל יהיה בסדר
כשיחלפו הימים ?
את כבר לא יודעת מה עדיף בשבילך,
האם תמצאי איתו את האושר שכה רצית ?
והאם האהבה מתישהו אותך תפסיק להטריד ?..
חיה בתוך בועה,
מסביב את מוקפת בסימני שאלה
'רק האהבה תנצח את כל הדמעות' ,
אבל האם כדאי לך בכלל להמשיך לקוות ?
מקווה מאוד שזה לא עלייך.
מי כמוני יודע שזה נורא לחיות מוקף בסימני שאלה..:\
אוהב אותך מאמי, פה לכול דבר... הקטן ביותר אפילו!!!
שיהיה לך לילה טוב..😊
מאמי שלי הכתיבה מעלפת!
אהבתי נוורא נוורא תשיר
וגם קצת הזדהיתי!
ותשובה לשאלה שלך היא כן!
שווה להמשיך לקוות ולאבקקק!
מניסיווון זה עובבבבד!!
אם באמת רוצים משו ונלחמים בשבילו -
הוא מתגשם, קורה!!
אז עוד אל תאבדי תתקווה ותני פוווש אחרון
מווואה אוהבת ופה בשבילךךך תמיד!!1
*מאיה*
מבינה אותך כ"כ !! (אם זה קשור אלייך..)
ואני מזדהה עם זה מאוד..לצערי \ :
יהיה בסדר - אני מקווה !
והחיבור בבאמת מדהים !
אחח, כמה כישרוון :]]
מדהיםם..
אני פשוט מזדהה עם כל מילה..
זה כל כך מה שעובר עלי עכשיו..:/
אל תוותרי, בסופו של דבר יפתרו כל הסימני שאלה..
אוהבתת מלאא
ליאני [:
לירני בובההה...
אני יודעת שעוברת עלייך תקופה לא קלה שאת מרגישה שהכול מסביבך
קורס אל דאגה תקופה טובה בפתך רק תאמיני שיהיה טוב
שהכול עוד ישתנה עם יש בך רוח חיובית זה יקרה ומהר
רק קצת ביטחון בעצך קצת להרים את המורל כי הכול יסתדר בסופו של דבר
ואז...אז שתזכרי בזה הכול יראה לך מצחיק וחסר טעם
אין לך מה לדאוג רק להמשיך ולנצל את החיים שלך על הצד
הטוב ביותר לא להתייאש ולא להרים ידיים
כי יש בך כוח לעבור גם את זה ומי כמוני יודעת
שעברת משבר יותר רציני מזה.
את יודעת שאני תמיד פה בשבילךךך
תמיד בכול שעה ואחרי שדיברנו בטלפון את יודעת שגם שם אני בכל שעה
חיחיחיח אוהבתךךךךךךךךךךךךך
הכי שישיישיש
ואל תשכחי את החיוךךךךך
לפ יווווו
מור'צי 😊
אין מילים. כל דבר יותר יפה מהשני. ממש אהבתי, ומקווה שזה לא עלייך.
תמשיכי לכתוב,
אוהבת !
תודה כולם .. אתם מדהימים ..
מקווה שיהיה טוב ..
אוהבת ..