עצמתי את העיניים..
כדי לקחת נשימה
עצמתי לרגע כדי לשנות אווירה
כשפתחתי, התעוררתי למקום די שונה
התפהלתי הופתעתי.
כמה מהר זה קורה.
עצמתי עיניים..
אבל רק לשנייה!
מה שצריך זה פשוט להרגע.
פתחתי אותן..ככה בשנייה מהירה
וגיליתי שהכל הייתה אשלייה
עצמתי עיניים.
לקחתי נשימה
לא רציתי לפקוח את עיני בחזרה
אז שמרתי חזק על עיני החשוכות
וקיוויתי שעיני לא יפקחו עוד.
אז לקחתי נשימה, נשימה אחרונה
וראיתי את חיי מחדש כתמונה..
אבל שמרתי על עיני.
והן נשארו סגורות.
והתמונות נמחקו והדמעות זולגות.
אז פתחתי את עיני בלי כוונה.
פתחתי אותן כשהגיעה הדממה
וגיליתי שהכל ברקע שממה..
אין קול ואין עונה...
רק אני וכל אחד לכיוונו פונה..
אז עצמתי את עיני
בתקווה די מרה
שהכל יחזור להתחלה...
-זוהר-
סתם משו מוזר ומכוער התעלמו
וואי מדהיםם זה כ"כ יפפפה !!!!
זה עמוק כזה .. אוני אוהבת עמוק לא יוודעתת 1
אני ממש אהבתיי אל תפסיקי לכתובב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ותמצשכי את הסיפור שלך (:
שוום מוזר ומכוער!
מאמי זה מהמם ואת מוכשרת!
ואל תפסיקי לכתוווווווווווווב!
מוואה אוהבת
*מאיה*
זה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אחד הדברים היפיםםם
אבל עצובב רצחח מאמי זה עלייך?
אהבתיי במיוחד את החלק האחרון
שלקראת הסוף זה באמת רגיש אותי
תמשיכי לכתוב המון יש לך כישרון ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה ככה ככה עלי כתבתי את זה קצת יותר עם הגזמה..
תודה רבה 😊
-זוהר-
אויי פשווטטטט מצמררר ומרגשששש
זורי את פשוט כישרוןן אין מה להגידד
עמוק חודררר!
אני אוהבת את הכתיבה שלךךך
מדהיםםםםםםם
לפ יוווו
ופה בשבילך את יודעתת...
מור'צי 😊
מורצ'יייי לאב אותך המוניםםםםם
תודהההה =]
-זוהר-
אהבתי כ"כ..
אני אישית חושב שכול אחד יכול למצוא
בקטע הזה מקום להזדהות...
פשוט מדהים! באמת אבל באמת שאהבתי והזדהתי..
תני חיוך..😊
ואווווווווו,
מהממם !!!
וכדאי לך לשתווק PP ;
ממש ממש אהבתתי !
אימללה... זה כזה יפפה דיי DD =
תיזהרי להפסיק לכתוב :]
אהבתתתתתייייי....לא מוזר ולא מכוער:]
רואים שזה מהלב:]
הפעם הראשונה שאני מגיבה בפורום הזה... 😊
זה כן מוזר... זה שיר שאפשר לפרש איך שרוצים חחח
בחיים לא יהיה אפשר להגיע לפירוש אחד חח 😊
תתודהה -זוהר- 3>