בס"ד
אחד מתוך המיליוני שירים.
הוא הבן אדם שהכי אהבתי אי פעם, וקרו דברים ויצא שפגעתי בו אבל ממש פגעתי.
וסתם בא לי לשתף אותכם במכתב/קטע שכתבתי לו, שהוא יקבל רק כשיהיה לי את האומץ להגיד לו ללכת :
אני הולכת להגיד לך משהו שאולי הייתי צריכה להגיד כבר מזמן,
הפעם באמת,אני משחררת לך את היד,
אני נותנת לך ללכת,נותנת לך לעמוד לבד.
רק בבקשה,תבטיח לי דבר אחד,
שלעולם לא תמחק את החיוך היפה שלך מהפנים,
ושלעולם לא תתן לאור בעיניים המדהימות שלך לדעוך.
שלא תשכח בחיים,שאתה הבן אדם הכי מיוחד שפגשתי,הכי מיוחד מכולם!
ושיש לך מלאך,שישמור עלייך ויואהב אותך תמיד.
אבל תעזור לי קצת ותשמור על עצמך ,
כי לי כבר אין מקום לעמוד לידך.
אני מבטיחה לך ולעצמי
שאני לא אבכה עוד,
שאני יהיה אדם פחות רוצה,
רוצה רק לעצמו רוצה רק בישבילו.
אדם מלא באהבה עצמית,אדם בלי אופי ותדמית.
שלא ידע להעריך אותך מספיק.
הבנתי הרבה דברים,הבנתי שרק דרך אהבה אפשר להשתנות.
ותדע,שאני משתנה רק בגללך,רק בישבילך.
רק בגלל מה שאתה גרמת לי להבין ולראות.
אז אהבה יחידה ויקרה שלי,רק אושר,באמת מכל הלב!
הלוואי ואלוקים היה נותן לך את האפשרות
לראות ולהבין
כמה אהבה עוד נשארה בי לתת לך ועוד לא הספקת לקחת.
ובפעם האלף, מבקשת סליחה!
מכל הלב ובהמון אהבה
לידור.
איזה אומץ יש לך לכתוב את זה פה (:
מקווה שיהיה לך את האומץ אכן למסור לו ושאהבתכם תתממש 😊
ד"א איזה שם יפה יש לך 😉
יאאו,
מהמממממם !!!
ממש אהבתי מאמי :]]
ומקווה שתקבלי את האומץ 😊 !
לפעמים בחיים קורים מצבים שקשה
להבין, שכואב ורוצים רק לעצום עיניים, לעולם,
אבל אני כ"כ שמח שאת לא במצב הזה..
כתיבה יפה, ותתני לו.. אני חושב שזה ייעשה לכם רק טוב!!!
מאחל לך רק טוב!
מאמי את כותבת יפה
ואני כמו כולם מקווה שיהיה לך תאומץ ללכת ולתת לו!!!
אני בטוחה שיהיה טובבבבב😊
מווווואה עצומה
*מאיה*
וואי אני בספק עוד אם את זוכרת אותי . . חחח התגעגעתי אלייך !!! פעם היינו מדברות הרבה :\
מה קורה איתך ?
וכתיבה ממש יפה, תתני לו את זה . ותיכנסי יותר לאתר, ותשתפי אותנו בדברים שאת כותבת.
אנחנו רק נרוויח.
אוהבת 😊
וואו מאמי, זה כל כך יפהה
ועמוק, ואמיתי..
כל כך הזדהתי עם זה.
מקווה שיהיה לך טוב.😊
תודהה אהובים.
לא, אולי בהמשך הוא יקבל את זה, בנתיים... אין לי את האומץ להגיד לו ללכת באמת.
אושרייי וחנששש.. התגעגעתי אליכם..
חני? איך אני יכולה לשכוח..
אוהבת אותך מאוד, ותיהי יותר בקשר.
את כותבת מקסים
אני ממש בוכה פה
לא יודעת למה אבל
ריגשת אותי והרבה זמן
לא התרגשתי ככה ממשהו שכתבו!!!
הלוואי שהוא יבין כמה את אוהבת אותו
ויחזור אליך ואת תתקני את הטעות
הגדולה שלך שאת מבינה אותך
ומודה לדעתי חבל שאת לא מביאה לו את המכתב
תשני רק שלא ילך... שישארר
הלוואי שיהיה לך טוב מאמי
ותמשיכי לכתוב המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יא מורני ריגשת אותי עם התגובה, לא תיארתי לעצמי שזה יכול לגעת במישהו עד כדיי כך.
תודה מאמי!
והתגעגעתיייי..
QUOTE (Lid0ri @ 06/02/2007) תודהה אהובים.
לא, אולי בהמשך הוא יקבל את זה, בנתיים... אין לי את האומץ להגיד לו ללכת באמת.
אושרייי וחנששש.. התגעגעתי אליכם..
חני? איך אני יכולה לשכוח..
אוהבת אותך מאוד, ותיהי יותר בקשר.
גם אני התגעגעתי אלייך מותק..
לאן נעלמת לנו? 😢
לא יודעת.. בזמן שהייתי היה יבש כאן, אז קצת פרשתי.
העיקר שחזרתי 😉
התחלת סיפור חדש או משהו?
כן תיכנסי יותר לפה .. ולפעמיים יש תקופות שיבש.. הכל עובר !
תשלחי לי הודעה שתהיי באי סי,
אוהבת אותך !