חח טוב אז הרבה אמרו לי שהם חיכו הרבבבבבה חח אז תיזכורת של הפרק הראשון ואחרי זה הפרק השני
פרק 1- השיבעה
זה התחיל שדודה שלי נפטרה.
היא ניפטרה ביגלל שמאז שהייתה צעירה היא לקחה סמים, היסתובבה עם עברינים וכ'ו
רצו לקחת לה את הילד ביגלל זה היא גידלה אותו שנתיים ואז עשו לה בעיות לקחת לה אותו סופית.
עדיין התמונה שלה בפעם האחרונה שראיתי אותה מהדהדת לי בראש
זה היה שהיא חבקה את הילד שלה בין הברכיים ובכתה, והתחילה להגיד לו
שרוצים לקחת אותו מאמא שלו, שראיתי את זה בכיתי.
שבועיים אחרי זה הייתי כבר אצל בת דודה שלי והודיעו לי שהיא ניפטרה בכיתי,הרבה.
באתי ישר מהבית של בת דודה שלי באור יהודה לבית של דוד שלי ברמת גן, שם הייתה השיבעה.
כבר שירדתי מהמונית עם כל הדברים הוא הגיע, עם חולצה תחכלת משובצת וג'ינס,
הוא בא כדי לשלם למונית לא תיארתי לעצמי שהוא יהיה שם, אבל בכל זאת הוא היה.
הוא שילם למונית ועלינו ביחד במעלית, הוא היה כזה מתוק ושקט אבל לא סנוב.
עלינו ופיתאום ראיתי כל מיני מיזרונים ועלייהם יושבות אמא שלי, סבתא שלי, דודה שלי,דוד שלי ובן דוד שלי.
הרגשתי את האוירה הקרה והעצובה, ניכנסתי בשקט הנחתי את הדברים שלי וישר רצתי לחבק את סבתא שלי
חיבוק ענק, אחר כך ראיתי את אמא שלי בלי איפור, עם בגדים מגעילים וקרועים,
כבר אז התחילו הדמעות שלי לרדת.
הוא כמובן היה שם בא והיתישב בספא.
קראו לו לירז.. הוא היה ידיד טוב של דודה שלי, הכרתי אותו כבר מלפני אבל בחיים לא דיברנו והוא... והוא... בן 25.
חיממו לי לאכול וישבנו כל היום ודיברנו, אני שיחקתי עם בן דוד שלי הקטן, בן שנה וכמה חודשים..
ככה בעצם העברתי חלק מהימים שהייתי שם.
יום אחרי זה קמתי בבוקר מוקדם עזרתי לאישתו של דוד שלי לבשל ולסדר את הבית שלהם שם הייתה השיבעה.
בערב לירז בא.. הוא אמר שלום היסתכל עלי ושתק.
לאחר מכן באו כל מיני רבנים והיתפללו יחד עם הגברים שבמשפחתי.
נירדמתי בערך שעתיים ושקמתי ראיתי את כל זה, וכמובן אותו, את לירז.
מהר הלכתי לאמבטיה סירקתי את השערי ניסיתי להראות יותר טוב ויצאתי לסלון.
ישבתי עם כמה בנות דודות שהיו שם והוא אחר כך גם ישב והיסתכל עלי, ברגע שהוא יסתכל הרגשתי מן קרירות כזאת
כאילו אני זרה לעצמי, כאילו אני מרחפת, כאילו איזה גמד קטן מדגדג אותי בבטן.
וככה זה המשיך כמה ימים.
ביום האחרון של השיבעה הוא היסתכל עלי והתחיל לדבר.. שאל אותי מאיזה שעה אני שם,
עם אני עוזרת וכמובן הוא חייך את החיוך המקסים שלו.
לא הבנתי אחר כך מה הוא כ"כ אמר אבל רק היסתפקתי בזה שהוא מדבר אלי ולא הפסקתי להיסתכל עליו.
אחר כך ירדתי ליזרוק שתי שקיות זבל ושעליתי המעלית ניפתחה בקומה של הדירה של דוד שלי והוא היה מחוץ למעלית
מביט על השעון ואומר לי "ביי" עם חיוך מקסים..
פרק 2- לירז
"יאללה בת אל עולים ואל תסתכלי עליו יותר מידי" אמרתי לבת אל במעלית לסבתא שלי.
כמה ימים אחרי השבעה באו רבנים והמשפחה לבית של סבתא שלי להתפלל או משהו כזה.
כשעלינו ראיתי את דודה שלי הילדים שלה, בן דוד שלי וכו' בחדר וכל הדתיים מיתפללים בסלון
הוא היה בסלון, ליד המרפסת עמד, אכל בורקס ושתק.
אני ישר הסתכלתי עליו ובת אל חברה שלי אמרה לי "אז זה הוא?! זה הוא לירז המפורסם?"
אני צחקתי ואמרתי לה "כן! איזה חמוד הוא, ואיזה עיניים!"
אני ובת אל צחקנו קצת והיינו בחדר אחר, אחר כך הילדים של דודה שלי אחד בן 8 קוראים לו אלירן, והשני בן 3 בערך קוראים לו יואל.
שיחקנו איתם ואכלנו בחדר, בינתיים שכולם התפללו.
הוא היה ניראה מוזר, ראו הבעה מוזרה על פניו. חצי שעה מאוחר מכן הוא יתקדם לדלת היסתכל עלי כמה שניות אני הייתי כמו, מהופנטת מהמבט שלו והסתכלתי על העיניים שלו.
אחרי שהוא יסתכל הוא פתח את הדלת והלך.
אני ניסיתי לדעת כמה שיותר מידע דרך מאי, בת אחיו של בעלה של דודה שלי.
היא אמרה לי שהוא ניפרד מחברה שלו, יותר נכון היא נפרדה מימנו.
כמה ימים אחרי זה הלכתי לישון אצל דודה שלי, לירז וכולם ישבו במרפסת ואני מאי,אלירן ויואל בחדר.
יואל כבר נירדם ואני אלירן ומאי גנבנו ממתקים קטנים מהמטבח ואכלנו.
הבית של דודה שלי גדול, אני מאי ואלירן לא הצלחנו להירדם התחלנו לספר דברים ראינו טלוויזיה,
השתדלנו להעביר את הזמן. לאחר מכן נרדמנו.
בבוקר אלירן השובב ניסה להעיר אותי, ואני אוהבת לישון וזה היה מוקדם בבוקר, ביום שבת!
קמתי כי לא הייתה לי כבר ברירה,קמתי אכלתי עם הילדים הורדתי אותם אחר כך למטה לגינה קצת לחצי שעה בערך.
אני לא אוהבת כל כך לישון אצל דודה שלי, אני תמיד צריכה לטפל בילדים בזמן שהיא ישנת, או רואה סרטים במיטה שלה.
זה ממש מעצבן אותי לפעמים.
עד שהיא החליטה לקום הלכנו לים בת"א, בעלה הוא הבעלים של "חוף פרישמן" אז היא הולכת לשם הרבה.
היינו בים שיחקנו. נכנסנו למים, אחר כך אכלנו ארוחת צהרים במסעדה שבחוף.
שהיינו בדרך חזרה היא עצרה בקיוסק של לירז, הואר דיבר איתה, הביא לה סיגריות ולאחר מכן הוא הביא לנו
צמר גפן ששמים אותו בפה הוא הופך להיות מסטיק.
נורא אהבתי את הממתק, למרות שאני לא אוהבת כל כך את כל הממתקים.
הייתי מוקסמת מהקסם שלו,מהעיניים שלו, מהדיבור שלו מכל דבר קטן אצלו!
חח זה בנתיים ההמשך (פרק 3) יהיה עוד כמה ימים =]





