פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

ולאהבה יש מחיר .. ?

✍️ pucha 📅 05/02/2007 18:49 👁️ 373 צפיות 💬 9 הודעות
כמה אירוני שאני תמיד נוהגת להגיד לכולם 'תעשה רק מה שאתה אוהב,
הכי חשוב בסופו של דבר שיהיה לך טוב'.. תמיד מעודדת,
אומרת שלא משנה מה קורה .. בסוף יהיה בסדר..
הרי יש משפט בנאלי שאומר .. - 'אם לא טוב..סימן שזה לא הסוף'..
גיליתי על עצמי בקשר איתו כל כך הרבה דברים שלא הכרתי בי קודם..
גיליתי פחדים, תלות, ובעיקר הבנתי שאני הבנאדם הכי לא החלטי בעולם..
פיתחנו קשר, קרוב ל-3 חודשים.. בהתחלה דיברנו על ציפיות והכל..
הוא אמר שהוא לא מחפש קשר רציני ..'לא בנוי לזה, לא מוכן'.. טען..
ואני הבלגתי, אמרתי.. 'וואלה,עם הזמן אולי דברים ישתנו..'
הקשר התחזק, הגעגוע התעצם,הרגשות גברו.. הרגשתי את זה..
מספיק מבט אחד ממנו, חיוך.. והכל היה ברור לי..
יש כאן אהבה ! .. אבל השאלה אם זה הדדי בכלל ? ..

ועכשיו ? עכשיו כלום לא ברור, כלום לא מובן ..
נשבר לי הלב.. הוא חצוי, ואני לא מצליחה להדביק אותו בחזרה ..
הורגת אותי המחשבה שאנחנו ביחד אבל לא ביחד,
שהוא יכול לעשות את מה שרק מתחשק לו, ולי לא תהיה הזכות לבוא כנגד,
'לעשות סרטים', להראות קצת קנאה.. לא כלום.. פשוט לשתוק ולאכול את עצמי מבפנים..
למה אני מתפשרת בכלל על משהו שלא בטוח שווה את זה?..
למה אני רוצה להיות עם מישהו שלא רוצה להיות איתי ב 100% ..?

'הזמן יעשה את שלו'.. כולם מעודדים, מנתחים באלף ואחת סיבות,שכביכול הגיוניות,
את המצב הקיים.. ואני כבר לא יודעת מה לחשוב ..
ומבפנים ? .. כבר אין לי את הכוח כמו פעם .. ואולי לוותר .. יהיה הפיתרון הטוב ביותר ..



סתם פריקה , הרגשתי שאני חייבת ..
מאמי את כותבת מקסים
את יודעת לרגש ולגעת
בנקודות שבאמת עושות
כיף וטוב לקרוא את הדברים שאת כותבת!
רואים שעצוב וקשה לך מאמי
תסתכלי אני מבינה את המצב שלך
אולי כדאי שתנסי שוב לדבר איתו
אולי אחרי שלושה חודשים הוא מרגיש אחרת?
מותר לך לקנא ולהגיד לו מה את מרגישה,
מותר לך להראות לו את ההרגשה שלך
ואת מה שעובר עלייך
כי עדיין אתם ביחד גם אם זה בלי מחוייבות
אני חושבת שמגיע לך הרבהה
והלוואי שהאהבה הזאת תתממש לך
ותהיה עם מחוייבות... הלוואי שהוא
יבין מה יש לו בין הידיים ויבין כמה הוא אוהב אותך
באמת שאני מאחלת לך רק טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי גמני חושבת שאת צריכה שוב פעם לדבר איתו על זה!
אולי דברים השתנו?!
חבל לזרוק קשר כזה אם את לא בטוחה...
וד"א את כותבת סווווווופני!
אוווווהבת ובהצלחה
ופה בשבילך
*מאיה*
אין לי מה להגייידד
אני עם מורןןן בכל מילהה!!!
יהיה טוב מאמי שלי
מואה

-דניאלו'ש-
:/ , כבר לא יודעת .. מקווה שאת התשובה הזמן יספק לי ..
מאמי שלי, אני חושב שאין דבר..
בחיים צריכים לחוות הכול, מהכול.
אהבה, אכזבה, מוות, שנאה, תלות.. ה כ ו ל.
השאלה היא איך את בוחרת להתמודד, וכיצד לקבל את זה..

אם את תהיי בטוחה בעצמך, ותקבלי את עצמך, בכול נושא שהוא,
הכול ייראה לך הרבה אבל הרבה יותר פשוט..

תחייכי מאמי, אני אוהב את החיוך שלך..
וחסר קצת אור בעולם..;]..


אוהב אותך!!! 3>
לירני,
אני במצב דומה ת'אמת..
אבל אין לי מושג מה הצד שלו..
אבל אני נשארת חזקה [:
אסור לך להתייאש !
ואולי אפילו את לא יודעת והוא מרגיש אלייך משהו עמוק עמוק בפנים ?
לפעמים הכל יכול לקרות !

יהיה בסדר !! (:
תמיד איתך 3>
וד.א:
את כותבת מהמם, למרות שאת כבר יודעת ! (:
וואו..לירני..
זה ממש כאילו כתבת את זה עללי !
הזדהתי עם כל שורה.!
זה כל כך מה שאני עוברת..:/
ההרגשה הזאת שאת פשוט חסרת אונים..שבעצם המילה האחרונה תמיד שלו..
אני באמת מקווה שזה יסתדר לך, ושהוא יבין כמה את באמת שווה ושהוא לא יכול בלעדייך..
נורא קל לבוא ולהגיד יהיה טוב, וזה בטוח יסתדר..
אבל אני יודעת שהמילים האלה לא עוזרות..שההרגשה הזאת פשוט לא עוזבת אותך..:|
אבל, למרות הכל, אני בטוחה שהכל יסתדר בסוף, ובאמת שזה שאלה של זמן..

תיהי חזקה ותדעי שאני תמיד פה בשבילךך..


אוהבת הממון
ליאני [:
בובית את כל מה שהיה לי להגיד לך אמרתי בשיר הקודם
רק אמון מלא במה שאת עושה תלכי אחרי הלב שלך
ועם הוא שווה אתת המאמץ שאת עושה
הוא כנראה לא יודע מה יש לו בין הידיים ורק שלא יגלה את זה זה יהיה
מאוחר מדייי וכמו שאושרי אמר כל אחד בחיים עובר דברים
הוא נוגע בהכול וזה מה שמכין אותך לחיים האמיתיים
כי לא חוזרים על טעויות עבר אלא לומדים מהם.
תיהיה חזקה מאמי הכול עובר בחיים
וגם זההה...תאמיני לא להרים ידיים!
הכוח הוא רק בידיים שלך
ואת יודעת שאני כאן בשבילךך
מואההההההההה


מור'צי 😊
אתם כאלה מדהימים ... אני כל כך אוהבת אתכם ..

תודה על הכל ..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך