עמוק בפנים
אני יודעת
יודעת שאתה לא רוצה
כלום לא ישתנה..
עמוק בפנים
אני שומעת
שומעת אותך ואת מה שאתה אומר
ויודעת שאין לאן למה למהר
עמוק בפנים
אני מרגישה
מרגישה את הכל
ויודעת שזה רק אתה שיכול
לגרום לחיוך בשעה של עצב
לגנוב נשיקה כשאני בוכה
להביא לי חיבוק אוהב
ולגרום לכל כך הרבה דברים
בלי שאפילו תגיד מילים
עמוק בפנים?
אני יודעת, שומעת וגם מרגישה
אך בעצם כלום לא מבינה
עמוק בפנים......
מדהיםםםםםםםםםםםםם
יאוו רותמיקקקק
את פשוט מוכשרתתת
אהבתיייי נוראאאאאאאאא
אל תפסיקי לרשוםםם
פשוט כישרוןןן
לפ יווווווווו
מור'צי 😊
מקסיםםםם ממש מתוקק
אהבתי מאמי את כותבת ממש יפהה
זה מדבר עלייך?
זה חבר שלך?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שלי מי מוכשרת מי?!?
אני בעד שתדברי איתו!
רק ככה תתחילי להבין דברים! מ=נ=י=ס=י=ו=ן
שווה לדבר איתם!!! זה עוזר ויוצא מזה רק טוב!!!!!
מוווווואה אוהבת המון המון,
בהצלחה ופה בשבילך תמיד תמיד!
*מאיה*
מושלםם
מאמי איזה מרגש
אל תפסיקי לכתוב
בחיים
את כל כך כישרונית