תריסר ורדים מנופצים על הריצפה
תריסר ורדים, המסמלים את אותה האהבה.
בלילות מילות אהבה לי לחשת
כמו בובה על חוטים עליי שלטת.
כמו בובה על חוטים שמפעילה שכח כיצד להפעילה
מרגיש נפילה, ולפתע בלימה.
המציאות הקשה, הפגישה- עם הריצפה.
ידיי רועדות, גופי דואב, והלב.. הולך ודועך.
נשרף, נחרך, לא מותיר זכר.
מנסה לאחות שבר, ועוד שבר.
מנסה לשכוח, מנסה לברוח
אך קולך, זיכרונך, לא נותן מנוח.
בא אליי בחלומות, מציץ מכול הפינות
כמו גו'קר שמחייך חיוך מרושע,
כך אני מתאר אותך, אחרי כול משחקי השליטה.
פעם ידי על העליונה, ופעם ידי למטה,
בבור ללא תחתית, נופלת.. אט אט למטה.
יד שמוטה, חתוכה..
דיי אתה כל כך מוכשר !!!!
כל דבר יוצא לך כל כך יפה.
ממש אוהבת את הכתיבה שלך, אתה מ-ו-כ-ש-ר ! והכל יסתדר .. אני בטוחה ! 😊
😮
מהממממממממממם !!!
וואי אושרי, כמה כישרון, אני כבר לא יודעת מה לאמר 😁
מצמררר!@#
אתה כזה כישרוןןןןןן
אין מיליםםםםםםםםםםם
כל מילה כל פזיק עשתה את שלה
מדהים מדהים מדהיםםם
אל תפסיק לרשוםםם
ואני תמיד פה בשבילךךך
יו נווווואווו.
יהיה טופפפפ...
לפ יוווווווווווווווווו
מור'צי 😊
חן, שלומית ומור.. תודה לכן!!!
מורצ'יק, יהיה טוב..😊
אושרי אתה כזה מקסים
אתה כותב מדהיםם
ומוציא הרבה דברים בכתיבה שלך
תמשיך לכתוב המון מאמיי
יצא לך ממש יפה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואוו את כזה מוכשר
פשוט כיף לקרוא תשירים שלך!!
נאאפפי שלי, תודה רבה רבה מדהימממה אחת!!
המלאכית שלי אתת..
אוהבת-וכואבת.. תודה רבה רבה מותק!😊
פאאאאק,
ועוד לי אמרת שאני כותבת יפה
אתה כותב מדהים
מוכשר אחד
QUOTE (שננניני @ 06/02/2007) פאאאאק,
ועוד לי אמרת שאני כותבת יפה
אתה כותב מדהים
מוכשר אחד
חחחחחח
תודה! 😁