עזבת, ולקחת איתך חתיכה
פיסה, מאותה האהבה.
הלכת, ונשבעת לא להביט לאחור.
עכשיו, כול מה שנותר זה רק ל ז כ ו ר.
כול אותם הימים עטופי האהבה
שקשרת אותם בסרט, כמו מתנה.
הגעת אליי כמו מחלום,
מגיח ונעלם, כך פתאום.
נזכר במבטך הכובש, חיוכך הממיס.
בוכה ונותן לגעגוע אותי להביס.
כול מה שנשאר, אלו רק זיכרונות
כול מה שנותר, מעט מילים יפות.
קולך מהדהד בראשי, שובר את ליבי.
מותיר אותי פצוע, שותת דם
משאיר אותי מייבב על אותם הימים
מותיר אותי בוכה, על מותו של האדם היקר בחיים.
~!~!~!~!~!~!~!~!
פריקה, אולי לא ברורה- אבל מכווול הלב.. 😊
סעמק 😕
מדהיםם!!
אלל תפסיק לכתוב מאמי 😊
בכל אופן פה תמיד בשבילך..
QUOTE נזכר במבטך הכובש, חיוכך הממיס.
בוכה ונותן לגעגוע אותי להביס.
כול מה שנשאר, אלו רק זיכרונות
כול מה שנותר, מעט מילים יפות.
😢
האמת? מקודם בכיתי . . ועכשיו אני שוב עם דמעות בעיניים.
אתה כותב כל כך יפה אושרי ! כל כך יפה .
כמה זה מתאים לי עכשיו ..
אוף .
😢
יאאו, איך אהבתי !! פשוט מהמם ומרגש ברממות !
מזדהה רצח \ :
ומקווה שיהיה בסדר - לשנינו :]
אוהבת 3>
ואם אתה צריך משהו, בכיף !
אושריקקקק
זה כלכך עצובבבבב:[
אני עם דמעות בעיניים הקטע הזה כל כך נגע בי
הוא עמוק ומצמררר והכותרת לפי דעתי מדברת בעד עצמה
מדהיםםםם למרות העצב...
מתחברת לשיר....
ואני מקווה שיהיה טוב
תדבר איתי באייסייי...
יום מקסיםםםםםםםםםםםםם!!!
מור'צי
מדהייייםםםםםם..
כ"כ יפהה ועצובב..
"נזכר במבטך הכובש, חיוכך הממיס.
בוכה ונותן לגעגוע אותי להביס.
כול מה שנשאר, אלו רק זיכרונות
כול מה שנותר, מעט מילים יפות.
קולך מהדהד בראשי, שובר את ליבי.
מותיר אותי פצוע, שותת דם
משאיר אותי מייבב על אותם הימים
מותיר אותי בוכה, על מותו של האדם היקר בחיים."
😢 מתחברת...
אושריקו'ש את האמת לא הבנתי
את המצב מצאתי במה שכתבת
כל כך הרבה מצבים כואבים
של כמה סיפורים שאם הייתי צריכה
להסביר אותם הייתי יכולה להגיד
יצא לך מרגשש באמת כולי עם צמרמורת ודמעות
הכתיבה שלך מרתקת אהבתיי מאוד מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 05/02/2007) אושריקו'ש את האמת לא הבנתי
את המצב מצאתי במה שכתבת
כל כך הרבה מצבים כואבים
של כמה סיפורים שאם הייתי צריכה
להסביר אותם הייתי יכולה להגיד
יצא לך מרגשש באמת כולי עם צמרמורת ודמעות
הכתיבה שלך מרתקת אהבתיי מאוד מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איתה^
מוואה ובהצלחה😊
*מאיה*
תודה רבה לכן על כול התגובות המקסימות..
אוהב אחת ואחת מכן!!😊
מדהים, מדהים ושוב מדהיםם!!!
מקווה שיהיה לך טוב😊
QUOTE (-Fly- @ 05/02/2007) מדהים, מדהים ושוב מדהיםם!!!
מקווה שיהיה לך טוב😊
תודה רבההה!!!
ויהיה טוב.. כבר טוב! 😁
אאח, כ"כ מדהים.
לא יאומן שבן כותב את זה . .
מאמי, הכתיבה שלך כ"כ אמיתית ויפפה. .
אל תפסיק לכתוב בחיים.
לפרוק זה תמיד טוב [ :
פה לכל דבר שתצטרך .
QUOTE (liatitati @ 07/02/2007) אאח, כ"כ מדהים.
לא יאומן שבן כותב את זה . .
מאמי, הכתיבה שלך כ"כ אמיתית ויפפה. .
אל תפסיק לכתוב בחיים.
לפרוק זה תמיד טוב [ :
פה לכל דבר שתצטרך .
למה לא יאומן שבן כותב את זה?
אני מה זה חושב שמזלזלים בנו, הגברים..
רק שתדעי לך יש המון פיזמונאים ומשוררים דגולים, זכרים.
תודה רבה על המחמאות.. עושה טוב על הלב לקרוא!
מהמם מהמם מהמם.
אין מילים:]
יהיה טוב.. מאשרת לך.
תמיד פה
מרגש בטירוף.
מדהים כמו כל מה שאתה כותב.
בטוחה שיהיה יותר טוב, תמיד זה קורה בסוף.
אוהבת.