ועמוק בפנים ידעתי ..
ידעתי שזה יסתיים בקרוב ,
ידעתי שטוב לא יכול להמשיך לעד ..
ועמוק בפנים חשבתי ..
שאולי באמת אצליח לשנות אותך,
שאולי באמת אתה האחד ..
החיים ממשיכים גם בלעדיך ,
הזכרונות לא יפסיקו להדהד במוחי
בלב יש עכשיו פצע
פגעת בי ,זה משהו לא אנושי ..
התקוות עדיין ממתינות בפינה ,
אולי תתחרט , אולי תבין מה הפסדת ..
ואולי , תשוב בחזרה ..
ועמוק בפנים ידעתי ..
ידעתי שזה רק עניין של זמן ,
עד שהכל יגמר ,
הרי זה היה כבר מובן ..
😢 נשבר לי הלב ..
וואי איזה יפה 😢
כ"כ עצוב ומרגש..
זה קשור אלייך? אם כן,
מאמי,,
הכל יהיה בסדר.. (:
ואני יודעת שתמיד אומרים את זה ,
אבל באמת זה נכון,
יהיה ט-ו-ב , רק תחייכי 😊
אוהבת 3>
וואוווו..
זה אחד הדברים המדהימים ביותר שקראתי, באמת..
עצובב 😢 ויפה כ"כ..
מאמי יהיה טוב..
אם את צריכה משהו אני תמיד תמיד פה בשבילך..
ואל תפסיקי לכתוב בחייםם..
מאמי באמת תני חיוך הכל לטובה 😊
יצא יפפה...
אני?! אהבתי.
וגם אני פה תמיד בשבילך אם תרצי.😊
אוהבת.
לירניייייי יפשלייי?!?!
עצובה ?!?!?
מי שבר לך ת'לב אני ישבור לו תחייםםם!
בובה את חייבת להיות חזקה זאת קופה מאוד הפכפכה.
בדיוק כמו המזג אוויר לפעמים גשם מעצבן שמכניס קצת עצבות
ולפעמים שמש שמזכירה שלמרות הכול ממשיכים לחיות
ובטח שלא צריכים להישבר בגלל טיפות גשם
כי תמיד קרן אור תצא לה ותחמם הכול:]
אל תשכחי שחיים שלמים מחכים לך בחוץ ומצפים שתכבשי אותם!
נכון זה לא קל לחוות שיברון לב אבל את צריכה לאסוף את עצמך
לא לוותר לעצמך ולא לתת לעצמך ליפול!
החיים הם כאלה מציבים בפנינו המון מכשולים בשביל שנדע להתמודד איתם
כי מטעיות לומדים ומשפרים מה שצריך:]
ואל תשכחי שאני תמיד פה בשבילך ...תמיד!!!
"תעשי מה שאת אוהבת רק מה שאת חושבת שיהיה לך טוב"
מואהההההההההההההההההההה
מור'צי 😊
תודה כולם על התגובות .. אתן כאלה מקסימות ..
אוהבת אתכן כל כך ..
מורצ'י זה המוטו שלי , אבל ברגעים קשים קשה להפנים אותו ..
מקווה שיהיה בסדר , אני לא אוותר עליו בכזאת קלות ..
לא מסוגלת ..
ושוב תודהה..
לירניי קשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים!
להילחם על מה שאת אוהבת ועל מה שהלב שלך מרגיש
אל תוותרי :]
וגם שקשה תיזכרי בכמה משפטים שדיברנו עלייהם בכמה שיחות...
מבטיחה לך שזה יעזור להתגבר על כל קושי שהוא...
לפ יוווווווווווווווווו
הכי שישייש
ודבריתייייי
מור'צי 😊
קוקייי
איזה עצוווווווובב=[[
אני עם דמעות בעינייםםםם
פשוט ריגשתת
במלוא מובן המיללהה!
כל כך כאב לי לקרוא בסוף שנשבר לך הללב
קיוויתי שזה לא יהיה עלייך הפעם.. =[
אין לי מה להגיד לךך.. רק 2 דברים..,
תאמיני שיהיה טוב,, ויהיה טווב!!
ואם את צריכה משוו אני תמיד פפה מאמוו'שש
את כותבת ממש מדהייםםם
כבר אמרתי ללך..
אבל עצוב לי שזה כזה כואב ועלייך.. =\
אוווהבתת
-דניאלו'ש-
ברגע זה באמת נשבר לי הלב ! 😢
מי היה מאמין שלכאן נגיע .
[ולא, אני לא מדברת על חבר שהיה].
את כותבת מדהים ..
כל מילה שלך שאת כותבת מעבירה בי צמרמורת.
אין לי מילים !
:S
מאמי שלי, אייסי בדדחחחחחחחחחחחחייפות!!@
מאמי אני לא יודעת אם זה במקום
אבל כשאת כותבת ברגע שבאמת
כואב לך את מוציאה כל כך הרבה דברים
מעניינים שמושכים אותי להמשיך ולקרוא את השירים שלך
את כותבת מקסים ומציפה את זה
ברגשות והרגשות אהבתיי
באמת שאהבתי וחבל לי שעצוב לך
אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב
ואם לא תהיי חזקה
תמשיכי לכתוב המון
כי יש לך כישרון אחד הנדירים
אהבתיי באמתתת😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שלי את כותבת מעלף!
ואני חושבת שאולי עכשיו זה קצת מבאס שנגמר
אבל תחשבי "היה וטוב שהיה" זה מה שחשוב לא?!
שהצלחת ואפילו אם זה למעט לממש את מה שהרגשת!
אוהבת ופה בשבילך ובאמת באמת יהיה טוב!
*מאיה*
על שיברון לב כלום לא יכול לכפר .. אה ? :/
יהיה בסדר ב"ה , הזמן ישנה את המצב ..
ממש יפה,
וכואב.
מקווה שהמצב ישתפר :]
תודה , וגם אני ממש מקווה 😢 ..