הדמעות זולגות בשקט,
וממלאות את גופי בעצב..
ורק הקירות רואים מה שקורה,
ואת העצב שבי שורה..
אין לי את מי לחבק,
ואין מי שיעודד..
אני מבינה עכשיו שאני לבד..
ושאין בעצם אף אחד..
אף אחד שיעזור,
שייתן כתף ויתמוך..
אז אני עכשיו בוכה לבד,
בשקט, ומתבוננת בתקרה..
וחושבת, חושבת איך זה שאני לבד?
ובעצם אולי לא אכפת לאף אחד..
מבינה שהעולם הוא כה אכזרי,
ושאין פה מי שיהיה איתי..
והכל כ"כ עצוב ואפל,
ואני מרגישה בתוך חור שלם..
חור עמוק שנקרא החיים,
שממנו ? לא יוצאים לעולם בחיים..
שלומיתי יא מוכשרת אחת
מה קרה בובה??
תזכרי שאני תמיד פ=ה בשבילך!
אוהבת המון
ואל תדאגי תמיד יהיה טוב בסוף😊
מוואה
*מאיה*
יואא כל כך מרגשש
ויפפפפפפפפפההה
אבל עצוביי =[[
קרה משו מאמוו'שש?
אם את צריכה משו אני פהה -->ת מ י ד
את פשוט מוכשרת ברמווווותתת
אווהבבתתת
-דניאלו'ש-
שלומיתייי
יפשלי...
אל תיהיה עצובה בובה?
החיים אומנם לפעמים מעצבנים ולמרות שלא יוצאים מהחיים בחיים
תמיד יש משהוא שיגרום לך להיות מאושרת
רק עם באמת תרצי בכך.
אהבה טוב ואושר באים עם רק רוצים באמת.
לכל אחד יש 'חלון הזדמניות' שהוא הוא מגיע הוא פשוט בוחר
עם להיכנס אליו או לא
אל תשכחי שהכול תלוי בך!
תרגישי חיובי ויהיה לך טוב...
דבריתי איתי בובהההה:]
לפ יווווווו
מור'צי 😊
מתוקות שלי,
תודה על ה-כ-ל !!
באמתתת, כזה 😁 חיוך העלאתן לי על הפנים !
והכל בסדר כבר..
פשוט קצת קשה לי ,עזבו..
אוהבת אתכן כ"כ 3>
שבת שלום ! (:
😢
עצוב .. נשארתי ללא מילים ! את ממש מוכשרת, את כותבת יפה.
בא לך לשתף ?
QUOTE (hila1990 @ 02/02/2007) 😢
עצוב .. נשארתי ללא מילים ! את ממש מוכשרת, את כותבת יפה.
בא לך לשתף ?
תודה רבה מאמי..! 😊
וכל מה שכתוב בחיבור, זה מה שיש לי לשתף 😢 ..
אבל עכשיו יותר טוב :]