"האהבה שלנו לא תיגמר"/דביר בזנק
התקשרתי אלייך מבחוץ רק כדי לשמוע אותך אומרת
אני אוהבת אותך עוד פעם.
תמיד חשבת שאת חולמת
לא האמנת שהאהבה הזאת תימשך לעולם
חשבת שאני אלך עם אחרת
אבל לך אהובתי הוכחתי אחרת
את תמיד היית הילדה של חלומותיי
האחת שתמיד רציתי שתהיה אהבת חיי
אני יודע שעכשיו המצב שלנו שברירי
אבל רציתי שתדעי שעלייך לא אוותר
אני יהיה איתך תמיד את זה תזכרי
בטוב וברע ניהיה חזקים כהר
אני רוצה שתסתכלי מסביב
אני אהיה השמש המאירה עלייך כל יום
אני יהיה הפריחה שלך באביב
ואז שתחשבי שזהו חלום
אצוץ מתוך ליבך הרך
ויגלה לך עד כמה אני מאוהב בך
כמה כיף לי להיות לצדך
ולהרגיש את פעימות ליבך
לגעת באצבעותייך החמודות
והמבט לתוך עינייך החומות
גורמות לליבי לפעום לאט ומהר באותו הזמן
בחלומי חלמתי על גן
גן של אהבה רק שלי ושלך
ושם נאמר "הדר אני אוהב אותך"
אז לסיום שיר האהבה
אומר לך דבר מה
את היא האהבה שאני מרגיש בליבי
שרוצה לצאת כשאותך אני רואה מולי
את האחת שאיתה רוצה לחיות תמיד
וזה לזו אני אוהב/ת אותך נגיד=]
אוףף אתם פשוט לא יודעים ולא מתארים לעצמכם כמה אני אוהב את הילדה הזאתי
אני לא מבין איך זה אבל זה הרגשה כזאת חזקההה ואיתנית אני אוהב אותה
הלוואי ויכולתי לראות אותה לחבק אותה עכשיו אני מתגעגע אליה כל כך
איזה מאמוש היא אני מקווה שלכל אחד מכם שתהיה אהבה או שיש ירגיש את האהבה שאני מרגיש
האהבה הכי חזקה שאני הרגשתי...





