טוב אז התחלתי מלפני חודש ליכתוב סיפור אישי על החיים שלי והחלטתי כל 3-4 ימים לפרסם פרק אחר אז.. הינה הפרק הראשון ומקווה שתהנו :]
נ.ב. הדברים האלה באמת קרו לי והכל מציאותי
פרק 1- השיבעה
זה התחיל שדודה שלי נפטרה.
היא ניפטרה ביגלל שמאז שהייתה צעירה היא לקחה סמים, היסתובבה עם עברינים וכ'ו
רצו לקחת לה את הילד ביגלל זה היא גידלה אותו שנתיים ואז עשו לה בעיות לקחת לה אותו סופית.
עדיין התמונה שלה בפעם האחרונה שראיתי אותה מהדהדת לי בראש
זה היה שהיא חבקה את הילד שלה בין הברכיים ובכתה, והתחילה להגיד לו
שרוצים לקחת אותו מאמא שלו, שראיתי את זה בכיתי.
שבועיים אחרי זה הייתי כבר אצל בת דודה שלי והודיעו לי שהיא ניפטרה בכיתי,הרבה.
באתי ישר מהבית של בת דודה שלי באור יהודה לבית של דוד שלי ברמת גן, שם הייתה השיבעה.
כבר שירדתי מהמונית עם כל הדברים הוא הגיע, עם חולצה תחכלת משובצת וג'ינס,
הוא בא כדי לשלם למונית לא תיארתי לעצמי שהוא יהיה שם, אבל בכל זאת הוא היה.
הוא שילם למונית ועלינו ביחד במעלית, הוא היה כזה מתוק ושקט אבל לא סנוב.
עלינו ופיתאום ראיתי כל מיני מיזרונים ועלייהם יושבות אמא שלי, סבתא שלי, דודה שלי,דוד שלי ובן דוד שלי.
הרגשתי את האוירה הקרה והעצובה, ניכנסתי בשקט הנחתי את הדברים שלי וישר רצתי לחבק את סבתא שלי
חיבוק ענק, אחר כך ראיתי את אמא שלי בלי איפור, עם בגדים מגעילים וקרועים,
כבר אז התחילו הדמעות שלי לרדת.
הוא כמובן היה שם בא והיתישב בספא.
קראו לו לירז.. הוא היה ידיד טוב של דודה שלי, הכרתי אותו כבר מלפני אבל בחיים לא דיברנו והוא... והוא... בן 25.
חיממו לי לאכול וישבנו כל היום ודיברנו, אני שיחקתי עם בן דוד שלי הקטן, בן שנה וכמה חודשים..
ככה בעצם העברתי חלק מהימים שהייתי שם.
יום אחרי זה קמתי בבוקר מוקדם עזרתי לאישתו של דוד שלי לבשל ולסדר את הבית שלהם שם הייתה השיבעה.
בערב לירז בא.. הוא אמר שלום היסתכל עלי ושתק.
לאחר מכן באו כל מיני רבנים והיתפללו יחד עם הגברים שבמשפחתי.
נירדמתי בערך שעתיים ושקמתי ראיתי את כל זה, וכמובן אותו, את לירז.
מהר הלכתי לאמבטיה סירקתי את השערי ניסיתי להראות יותר טוב ויצאתי לסלון.
ישבתי עם כמה בנות דודות שהיו שם והוא אחר כך גם ישב והיסתכל עלי, ברגע שהוא יסתכל הרגשתי מן קרירות כזאת
כאילו אני זרה לעצמי, כאילו אני מרחפת, כאילו איזה גמד קטן מדגדג אותי בבטן.
וככה זה המשיך כמה ימים.
ביום האחרון של השיבעה הוא היסתכל עלי והתחיל לדבר.. שאל אותי מאיזה שעה אני שם,
עם אני עוזרת וכמובן הוא חייך את החיוך המקסים שלו.
לא הבנתי אחר כך מה הוא כ"כ אמר אבל רק היסתפקתי בזה שהוא מדבר אלי ולא הפסקתי להיסתכל עליו.
אחר כך ירדתי ליזרוק שתי שקיות זבל ושעליתי המעלית ניפתחה בקומה של הדירה של דוד שלי והוא היה מחוץ למעלית
מביט על השעון ואומר לי "ביי" עם חיוך מקסים.
חכו לפרק הבא :]





