מאמי, לא יודע מה היה פה אבל בגלל שביקשת אני נועל.
רק מילה אחת קטנה קודם- תהיי חזקה.
כול תקופה קשה שיש היא זמנית בלבד. האושר הוא תמידי.
תחייכי, ויהיה טוב.
אם תחשבי חיובי-יהיה חיובי.
אני יודע, את בטח חושבת עכשיו "קל להגיד- קשה לבצע"
אבל אף אחד לא אמר שזה יהיה קל.
אבל מה שכן- זה א פ ש ר י.
לילה טוב מתוקה. .