את יושבת לבד מציתה סיגריה הדבר היחידי שמשחרר אותך.
את מהרהרת בחיים יודעת שאת חיה רק חיה לא חווה,לא מרגישה
אוכלת,שותה,מחרבנת,מזדיינת,מעשנת אבל אין לזה טעם אין משמעות.
כולם מסביבך מספרים כמה טוב להם עם החבר ואת?
את לא ידעת אהבה את רק יודעת עצב בחיים שלך.מבן לבן בלי מטרה
האהוב שלך הלך ,הלך למישהי אחרת יותר טובה לא דפוקה כמוך
האהוב שלך השתמש בך וזרק ואת?
את ממשיכה לחיות הרי חייבים לא?!
את לא תדעי אהבה את תדעי רק לרצות אותה,לראות אותה מסביבך אבל את לא תזכי לגעת בה
את יושבת בלילה מהרהרת בחיים ונרדמת שוב פעם בדמעות
הכותל שלך זה הכרית שלך,היא סופגת את הכל רואה ולא מגיבה
את קמה לעוד יום מחורבן וחדש,יום של סבל,של חיוך מזויף שכבר נראה אמיתי מרוב שאת משתמשת בו
את תשמעי אותם מדהים ת תראי אותם מקבלים הודעות ופורחים ומצליחים ואת?
את תקבלי הוכחה שהחיים שלך לא חיים.
את תחייכי חיוך מזויף תשמחי בשמחתם הכל כלפי חוץ
ובפנים?בפנים הכל יתמוטט לך.
את תחזרי הביתה תקראי סיפורים ותחיי את החיים שלך מהצד,מחברות שלך
תשמעי את הרגעים השמחים שלהם את ההצלחות שלהם את האהבה העצומה שלהם ותטי מסכה
תעזרי להם כי הרי זה מה שאת יודעת לעשות הכי טוב זו המשמעות שלך לעזור להם.
את תחזרי למיטה הריקה שלך ותבכי אבל הדמעות לא יעזרו לך
את תקווי שתמצאי מישהו אבל את יודעת שזו אשליה
וככה שוב פעם תרדמי ותחלמי על אהבה קסומה,אהבה מהאגדות.
אבל את יודעת שזה רק חלום זה הדבר היחידי שתדעי בחיים.
והם?הם ימשיכו את החיים שלהם ואת תזכי לראות אותם שמחים מאושרים ומצליחים.





