לרוץ אחרי המחר
לא לחשוב על העבר
לחשוב על מה שקורה, ולא על שיקרה
לדעת את כל זה תמיד
לא לחשוב יותר מידי על העתיד
להיות בעכשיו, במה שיש
וללמוד מטעיות העבר.
את מה שקרה אי אפשר לשנות,
ניתן רק לעתיד טוב יותר לצפות.
לחיות את ההווה בתקווה לעתיד ורוד.
להנות ממה שיש ולא לחשוב על מה שלא.
לברוח, לשכוח,
לנוח, לסלוח,
לחיות ולרצות, לא ליותר מידי לצפות
פשוט להיות.
לחלום ולקוות שזה יקרה
לרות ולא ליפול
להתרגש ולהרגיש
לאהוב באמת מכל הלב,
וגם אם יכאב לא לסבול מהכאב.
לחיות תמיד ואפעם לא למות
ואז לרצות שכל זה
באמת יקרה...
אז בגלל זה באמת כדאי
על המחר? לא לחשוב יותר מידי..
ואוו
אני אוהבת את הכתיבה שלך :]
את כותבת מדהים !!
יש מסר ענק בשירים שלך ..
😮 וואו כלכך יפה
כלכך נכון
כותבת מהמם
אהבתי מאודד 😊
ווואיי ממש ממש יפהה..!!!
יש פהה מסרר..שכל אחת ואחת צריכה לקחת לעצמה!!!
אהבתיי רצצח..:]
אוווווווהבת
-רעות-
רותם מאמוש את באמת כותבת מדהים
יש לך משהו בשירים שנוגעים לי בלב אולי זה ההתחברות שלך למילים שאת כותבת
לרגשות כי גם אני שאני כותב אני כותב ברגש
תמשיכי לכתוב זה פשוט מדהיים-=]]]
מי מוכשרת שלי?! ממממי?!
כן כן.. אתתתתתתתתתתת
יפיופה אחחחחת אני מתה על השירים שלך
עם כ"כ הרבה רגש, עוצמה, כוח!
פשוט מושלם!
באמת שאין מילה אחרת!
רק תמשיכי לכתוב ולהראות לנו תשירים המדהימים האלה!
מוווווואה
אוהבת הכי הכי
*מאיה*
מדהים..
וכ"כ נכון!!!
מסר חשוב ..
תמשיכי לכתווב מתוקה שלי, את עושה את זה בצורה כ"כ מדהייימה!!!
התגעגעתי..3\>
ואוו
רותמיק
מדהים מדהים מדהיםםם
אהבתי נוראאאאאא
ואת כזאת כשירוניתתתתתת
אל תפסיקי לרשוםםם
פשוט אין מיליםםם
מעלףף
מור'צי 😊