וזה הדמעות, הדמעות הלא פוסקות,
וזה הכאב, הכאב הלא נשלט,
ואלו המילים, המילים שבליבי נחרטות..
ואלו התחושות, התחושות שלא עוזבות..
ולך, לך שלא אכפת,
כל אלו את ליבי ממלאים,
צורבים, מכאיבים, שורפים..
וזה הכל יחד, יחד איתך,
שאותי שוברים, מפרקים לחתיכה, חתיכה
חתיכות שלא ניתן לחבר,
אתה? את ליבי לרסיסים שברת
כל הרגש שהיה בי הרסת, מעכת,
ואני? כבר ויתרתי, הבנתי והפנמתי
צריך להמשיך הלאה,
בלי להסתכל אחורה
רציתי לצעוק
אך בסוף שתקתי..
רציתי לצחוק
אך בסוף בכיתי!
יפה שלי מה קררה בובהה??
לכל דבר אני =פה= בשבילך!
ורק אם את בטוחה שאת צריכה לוותר,
בטוחה שהכל סתם תמשיכי הלאה..
אחרת?! תילחמי, תאבקי עבור מה או שיותר נכון מי שאת רוצה!
באהבה כמו במלחמה ה=כ=ל מותר! 😉
אם זה אחד שהיה לך איתו כבר משו
תהיה בטוחה שהוא עוד זוכר ואולי גם רוצה?!
בובה שלי אני שוב אומרתתתת
אני פפפפפה בשבילך ולמענך!
אוהבבבבבת אותך!
*מאיה*
מסכים איתה^
אוהב אותך מווווותק, דברי איתי!
אני גם עם התגובה הראשונה
ואת כותבת פשוט מדהיםםםםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE יפה שלי מה קררה בובהה??
לכל דבר אני =פה= בשבילך!
ורק אם את בטוחה שאת צריכה לוותר,
בטוחה שהכל סתם תמשיכי הלאה..
אחרת?! תילחמי, תאבקי עבור מה או שיותר נכון מי שאת רוצה!
באהבה כמו במלחמה ה=כ=ל מותר!
אם זה אחד שהיה לך איתו כבר משו
תהיה בטוחה שהוא עוד זוכר ואולי גם רוצה?!
בובה שלי אני שוב אומרתתתת
אני פפפפפה בשבילך ולמענך!
אוהבבבבבת אותך!
*מאיה*
מסכימה....איתה
רותמיק יפשלי אני פה בשביל לכל דבר
אל תשכחיי
לפ יווו
מור'צי 😊
מדהים פשוט מדהים
כמה שאת כותבת מהממם