אלפי כוכבים בשמיים
אך רק את בעיניים.
קורנת, מאושרת
אותי פשוט.. מסנוורת.
חיוך רחב, מילה טובה.
זו את שגורמת להרגשה מדהימה.
רק מילה אחת ממך ואני מאושר,
רק נשיקה טעימה ואני בעננים- עד מחר.
ילדה יפה, אוהב אותך.
רוצה להיות רק איתך.
מחזיקים ידיים וצועדים לעבר השקיעה,
מגשימים וממשים את אותה ה-אהבה! 3>
אייזהה מווככשר אתה מאמי..
אני לא מכירה הרבה בנים שמוכשרים כמוךך!!
אהההבתתייי =רצצח=
אוהההההההבת
-רעות-
QUOTE (רעות233 @ 30/01/2007) אייזהה מווככשר אתה מאמי..
אני לא מכירה הרבה בנים שמוכשרים כמוךך!!
אהההבתתייי =רצצח=
אוהההההההבת
-רעות-
איתה^^
ומאמי אני שמחה שטוב לךךךךךך!
מוואה
וואואואואואו,
אושרי !!!!!!
דיי דיי זה מעלף 😊
אין מילים !
כל חיבור שלך יותר ויותר יפפה (:
איזה קוקיייי
ממש ייפפה =]]
אני מקווה שזה עליךך
ושטוב לךךך 😛
מוווווואה
-דניאלו'ש-
חחח איזה מתווווווקות!
לא עליי, אבל בקרוב יהיה.. אין זמן לאהבה! ;]
חיחי
תודה רבה לכן על התגובות המקסימות..😊
wooooooooooooooooow!!!!!
רק עכשיו שמתי לב לקטע הזה!!
מדהים קטנצ'יקק .. כמה כישרון 😊
נורא אהבתי מאמי שליי ..
חחחחחח אאייזו מותק!
תודה נששמתי!!!
אוהב אותך!3>
מעלףףףףףףףףףףף
איי אהבתי נוראאאאא!!
אתה פשוט מוכשרררר
אין מיליםם
קצר וקולעעע
אל תפסיק לרשוםםםם
מור'צי 😊
איזה כיף לקרוא דברים שאתה כותב .. ((:
הגגגיע הזמן שאחרי כל כך הרבה שירים עצובים .. יהיה שיר אחד מלא שמחה :]
שמחה להרגיש אצלך חיוככים 😊 ומזל טוב על האהבה החדשה עם הטעם הבלתי נשכח ..
אוההבבת :]
QUOTE חחח איזה מתווווווקות!
לא עליי, אבל בקרוב יהיה.. אין זמן לאהבה! ;]
חיחי
תודה רבה לכן על התגובות המקסימות..
אני לא חושבת שיש דבר כזה..תמיד יש זמן לאהבה
אתה פשוט לא שם לב לזה..
הקטע ממש ממש יפה
אוהבת..! 😊
דוד שלילילילילי,
זה פשוט מדהההההים :]
תודה על הכל כ"כ עזרררת ליי אתה לא מאמיין
אוההבת ומתגעגעת המון המון 😍
QUOTE (odelia_a @ 02/02/2007) QUOTE חחח איזה מתווווווקות!
לא עליי, אבל בקרוב יהיה.. אין זמן לאהבה! ;]
חיחי
תודה רבה לכן על התגובות המקסימות..
אני לא חושבת שיש דבר כזה..תמיד יש זמן לאהבה
אתה פשוט לא שם לב לזה..
הקטע ממש ממש יפה
אוהבת..! 😊
התכוונתי מבחינת האין הגבלת זמן, בסוף זה יבוא.
תודה רבה על כול התגובות המדהימות,
אשכרה עשיתן לי את היום!!!
דנייאל, זה לא עליי.... 😢
ששנייקקיי שלליי, מה זה שמח שעזרתי.. אני תמיד פה בשבילך, מלאאאאאאך שלי!!! D:
מיככל, מה זה ריגשת אותי!!! תודה מותק! 🙄
תודה לככולללללכן!!! 🙄 😁 🙄