להתמכר לחיוך ,
לאהוב את המגע ,
לרצות להיות איתך ,
לחוש שוב אהבה ..
לתת מכל הלב ,
לדעת מתי כואב ,
להפסיק אם לא רוצים ,
לא מוותרים עד שמנסים ..
ללכת עד הסוף ,
לקחת כל סיכון ,
לרצות להסתדר ,
בחיים הכל עובר ..
לשמור אם חשוב ,
לספר אם עצוב ,
להיות שם כשנחוץ ,
לא להיות סתם לחוץ ..
וגם אם בטוחים ,
וגם אם מהססים ,
חשוב לזכור
שאם אוהבים ,
לא משקרים ..
אוווווהבת [[[:
מסתתר מסר מאוד מאוד חשוב ואמיתי בשיר!
אהבתי. . (שואל את עצמי ' מה חדש?~?~?' )
וואווו מעעעעעעלף
וכ"כ אמיתי!!
אהבתי בטירווף
מאמי את מוכשרתת
ורק תמשיכי לכתוב!
מוואה
*מאיה*
פשוט מוכשרת 😊
אהבתי...
כ"כ אמיתי ,
"שאם אוהבים
לא משקרים.."
הכי ננככון!
מדהיםםםם כ"כ
ונכוןןן =] =]
אין לי מילים
כל כך נכוןן
ומדהייםםם
פשוט מושלםםם!
אווהבתת
-דניאלו'ש-
QUOTE (שלומיתי144 @ 30/01/2007) כ"כ נכון,
ויפפה :]
😊
ואוווווווווווווו
פשוט מקסיםםםםםם
באמת מחדש?? אין
כי זה שפוט מעלףףףףף
לי באמת שאין מילים הם נגמרו
אני עניה ממיליםםם!!
אין כבר דרך לתאר את הכתיבה שלךךך
זה שלמותתתתתתתת
אהבתייי
אל תספיקי לכתוווווווווב
מור'צי 😊
מורצ'יק היית , את עדיין , ותמיד תהיי - הנשמה שלי !!
אוהבת אותך , תודה (:
חחח רק לי קפצה הכותרת בתור "אם שותים לא נוהגים" ?
קיצוור מותק ?! מהמממם את כותבת שוטף ויפה .
חחחח , לא חשבתי על זה (:
והמון תודה מוותק ..