למה בחיים לא הכל טוב,
למה לפעמים הדמעות כך יורדות..?
למה אין לנו מצב רוח,
והכל נראה לפעמים גרוע..?
שונאת את החיים האלה,
שלא מאירים לי בכלל..
למה הכל לא יכול להיות טוב,
ועם לפחות קצת טיפת מזל..?
למה הבדידות אותי לפעמים חונקת,
ואני מרגישה בתוך כלא שאין בו מוצא..
רוצה לברוח, כי כבר נגמר לי הכוח..
דיי כבר, לא רוצה יותר לחיות,
כי למה אני חייה,
בשביל לסבול ?!......
😢
דדדדדדדדדדדי !
ייהיה הבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבסדר !!!!!1
אני לא יכולה לראות אותך ככה את הורגת אותי
יהיה בסדר תאמיני בעצמך
גם אני בתקופה לא קשה ויצאתי מזה ואני יעזור לך
חאללללס מספייק !
את הדבר הכי חשוב לי צאי מזה !
אני אוהבת אותך תאמיני לללי !!@##
וחס וחלילה למות אל תחזרי על טעויות שלי
אוהבת אותך חיים שלי
את הדבר הכי יקר לללי :[
QUOTE (tal15 @ 29/01/2007) 😢
דדדדדדדדדדדי !
ייהיה הבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבסדר !!!!!1
אני לא יכולה לראות אותך ככה את הורגת אותי
יהיה בסדר תאמיני בעצמך
גם אני בתקופה לא קשה ויצאתי מזה ואני יעזור לך
חאללללס מספייק !
את הדבר הכי חשוב לי צאי מזה !
אני אוהבת אותך תאמיני לללי !!@##
וחס וחלילה למות אל תחזרי על טעויות שלי
אוהבת אותך חיים שלי
את הדבר הכי יקר לללי :[
לא יהיה בסדר 😢
דיי טל,,
אני שונאת שאת עצובה בגללי.. אוף.
תהיי שמחה, מה אכפת לך ממני..
גם את הדבר הכי חשוב לי,
למרות הכל 😢
אוהבת הכי הרבה יפתי,
ותודה על הכל ; [
די להיות עצובה, שלומיתי!@#
את תיראי שהתקופה הזאת תסתיים והכל יראה לך אחרת (:
אחרי הירידות-> ת,מ,י,ד יש עליות [:
ותחייכי.. ה^כ^י ח^ש^ו^ב 😛
רוצים חיוךךךך 😂 😂 😂 😂 😂
QUOTE (רוווותמיXD @ 29/01/2007) די להיות עצובה, שלומיתי!@#
את תיראי שהתקופה הזאת תסתיים והכל יראה לך אחרת (:
אחרי הירידות-> ת,מ,י,ד יש עליות [:
ותחייכי.. ה^כ^י ח^ש^ו^ב 😛
רוצים חיוךךךך 😂 😂 😂 😂 😂
אז מה,
אבל בינתיים יש רק עליות..
ובינתיים אין חיוך,
יש רק דמעות 😢
שלומיתייי יפשלי!!
בשביל שיהיה לך טוב את צריכ לעשות לעצמך מצב רוח
לחייך ולצחוק למרות שכואב..
ואני מאמינה שברגע שדבר רע קורה אז הכול מתהפך ונעשה רע
אבל את צריכה להחזיק את עצמך לא ליפול ,לא להישבר
כי ככה זה בחיים צריכים לפעמים לחוות גם דברים רעים
שאחריהם באים דברים יותר טובים ואת תצטערי שדיברת ככה
החיים שלך יפים אבל הכול תלוי בך איך את מציגה אותם איך את מרגישה
החיים הם מתנה ואת פרי אהבתם של הורים שלך!
תחשבי חיובי ויהיה לך חיובי
הכול תלוי בך!
אל תתיאשי כי הכול יכול להשתנות תמיד יש את המחר
אוהבתךךךךךךךךךךךך
הכי שישישי
ופה בשבילךךךךךך
תמיד:]
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 29/01/2007) שלומיתייי יפשלי!!
בשביל שיהיה לך טוב את צריכ לעשות לעצמך מצב רוח
לחייך ולצחוק למרות שכואב..
ואני מאמינה שברגע שדבר רע קורה אז הכול מתהפך ונעשה רע
אבל את צריכה להחזיק את עצמך לא ליפול ,לא להישבר
כי ככה זה בחיים צריכים לפעמים לחוות גם דברים רעים
שאחריהם באים דברים יותר טובים ואת תצטערי שדיברת ככה
החיים שלך יפים אבל הכול תלוי בך איך את מציגה אותם איך את מרגישה
החיים הם מתנה ואת פרי אהבתם של הורים שלך!
תחשבי חיובי ויהיה לך חיובי
הכול תלוי בך!
אל תתיאשי כי הכול יכול להשתנות תמיד יש את המחר
אוהבתךךךךךךךךךךךך
הכי שישישי
ופה בשבילךךךךךך
תמיד:]
מור'צי 😊
תודה רבה מאמי 😢
אני יודעת שאת צודקת והכל,
אבל עכשיו אני לא יכולה לחשוב על טוב,
כי הכל מתנפץ לי בפרצוף..
וזה יותר מידיי חרא ומעצבן : [
אוהבת
שלומיתי דבריתי באייסי...
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 29/01/2007) שלומיתי דבריתי באייסי...
מור'צי 😊
חח אין לי אותך D =
שלומיתי מה קרה בובה?
את לא מבינה ששומדבר ואפחד
לא שווים שתהיה עצובה בגללם?!
תהיה חזקה ואל תישברי!
תחשבי חיובי - יהיה חיובי!
זה הסוד!
אוהבת המוווון
ופה בשבילך תמיד תמיד
*מאיה*
שלומיתי מאמי מה קרה?
אף אחד לא שווה שתיהיה עצובה!!