פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

= משחקים באהבה =

✍️ אמיגה15 📅 29/01/2007 16:02 👁️ 418 צפיות 💬 10 הודעות

=פרק 1=
=פרק 1=
[FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=blue]
" עוד 5 דקות נווווו " למה היא חייבת להעיר אותי תמיד בצעקות
"אבל כבר 7 וחצי !! " אמא צעקה לי
בקושי הצלחתי לפתוח את העיניים , ישנתי אתמול ב1 וחצי ... כל הלילה על המחשב
כמובן שהשעה בכלל 7
"למה את משקרתת אבל יש לי עוד זמן " איזה עצבים
" לא משנה מאמי מה את רוצה לשתות .? " אמא התחנפה
"נס..... ושימי תעוגיות שאני אוהבת .. 2 סוכר "
נכנסתי למקלחת שטפתי פנים וציחצחתי שיניים
הלכתי למחשב הדלקתי מוזיקה והתחלתי להתעורר.. התישבתי מול המחשב חיפשתי מה ללבוש
בסוף הוצאתי ג'ינס צר למטה עם נעל עקב שחורה וחולצת בצפר שחורה.. התאפרתי עדין, וירדתי למטה עם התיק
שתיתי את הנס ..
" תודה אמא .... יש לך כסף להביא לי אני יאכל קצת בבצפר ? "
"קחי מהתיק 10 שקל ושתחזרי תאכלי קציצות ואורז אני תכף יכין "
"טוב אמא אני הולכת ... יום טוב ." הבאתי לאמא נשיקה .. לקחתי מפתח פלאפון, הסתכלתי פעם אחרונה במראה .. ויצאתי .
-------------
אז קצת עליי :
קוראים לי קורל אטיאס , בת 15 מראשון .. שיער חום די ארוך , עיניים חומות אני לא רזה ולא שמנה .. אוהבת איך שאני נראת .. יש לי הרבה חוש הומור , אוהבת לצאת ולבלות ולאט לאט תגלו עוד דברים עליי .
אמא שלי . גלית, האמא הכי טובה בעולם , למרות שלפעמים היא קרצייה ואנחנו רבות היא האמא הכי הכי בעולם
אבא שלי אלי , גר בת"א .. ההורים שלי גרושים , אנחנו בקשר די טוב .. גם אמא והוא
אחותי הגדולה (27) רותם , לא גרה איתנו, רבע שעה מהבית . אנחנו בקשר טוב
ואחותי השניה, שרי, בת 24 .. הקשר ביננו הכי טוב שיכול להיות אני קשורה אליה וסומכת עליה , אנחנו יחד באותו חדר. ממש כייף איתה . =]
יש לי אח בן 19 לא מזמן התגייס לצבא . גיא . אני חולה עליו .. !! יש לו חברה כבר שנתיים
טליה . אני אוהבת אותה .. היא גם בצבא אז רואים אותה בסופי שבוע ..
בקיצור את המשפחה שלי ? לא הייתי רוצה להחליף בחיים !
מאי , החברה הכי טובה שלי , כבר שלוש שנים . אנחנו תמיד יחד ., כמובן שרבות אבל משלימות ישר .
יש לה שיער שטני עיניים ירוקות והיא בהירה .
נוי , גם החברה הכי טוב שלי (היא כתה י' , שנה מעלינו) ,יש לה שיער חום ועיניים ירוקות קצת פחות זמן ממאי אבל כמובן שנכנסה לי ללב ישר ואנחנו שלושתנו שלישייה בלתי נפרדת 😛 .
-------------

חיככיתי למאי שתמיד חייבת לאחר ותוך 10 דקות הגענו לבצפר , ישבנו קצת וראינו את לי , חברה טובה .
שחומה עם תלתלים :] ישבנו קצת ונכנסו למסדר .
אחרי הרבה זיוני שכל הסתיים המסדר ועלינו לכתות.
השיעור הסתיים יצאתי למסדרון
"קורללללל את לא מבינה" נופר מהשכבה ילדה חמודה , צעקה לי
"מה כבר יכול לקרות על הבוקר?@? צחקתי ובאתי אליה בהתלהבות
"טוב את לא מבינה, אבל שומילה
אתמול אחרי בצפר דולב בא אלי .. התנשקנו ויואוווו איזה חמוד הוא אני מתהההה"
"יואו חחח שמחה בשבילךך !! רק אל תרדפי אחריו עכשיו שלא יעוף .. וככה הוא ירצה אותך יותר" אמרתי לה ותוך כדי משכתי אותה לכתהה המורה עלתה.
ככה עבר לו יום ממש מעפן
הגעתי הביתה אף אחד לא היה בבית
נכנסתי שטפתי ידיים נישנשתי קצת לא הייתי רעבה ובאתי למחשב
רשמתי אווי :

אולי פה , בפלא
מאיוש ונויוש אני א ו ה ב ת אתכן !!

יפה שלי , מחכה כבר ליום שתשים לב
שתרגיש, שתדע ,, שיש מישהי ששווה את אהבתך .
---
הטלפון צילצל
אני לא מאמינהההההההההה שהוא מתקשררררררררררררררררררררררררררררר
הלב שלי התחיל לדפוקקקקקק




המשך ? תגידו לי אם להמשיך .
התחלה יפה מאמי (:

תמשיכי :]
התחלה ממש יפה
הממשך


מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי הקטע באהבה
undefined הטלפון צילצל
אני לא מאמינהההההההההה שהוא מתקשררררררררררררררררררררררררררררר
הלב שלי התחיל לדפוקקקקקק
--------

[COLOR=red]=פרק2=
[SIZE=1]
שון, פאקקקקקקקקקקק למה הוא מתקשר ?
והדמעות בדרך...... הנה אני ממש מרגישה אותן...
"ה...הל..הלו " הגבתי את הקול
"קוקי ?" הוא אמר וחיכה לקולי
אחרי כמה דקות של שתיקה התחלתי להבין שהוא באמת התקשר..
" שון ? מה קרה פתאום אתה נזכר בי ?
שכחת מה עשית .? עזוב אני חושבת שעד היום היה לי חודש מאוד סבבה שלא דיברנו
בוא ננתק קשר ודי .. שיהיה לך יום טוב ב...."
"לאאאא חכי רגע תסימי לשמוע את מה שאני רווצה להגיד , ואז מצידי .... " הוא קתע את דברי וחיכה לתגובה

ידעתי , ידעתי שאחרי השיחה הזאת הכל יחזור, המחשבות שנעלמו יחזרו הרגשות שהצלחתי להדחיק
הכל
"מ.. מה אתה רוצה? "
" שמעי קורל.. באמת .
אני מצטער, אני מצטער מכל הלב..
את לא יודעת שאני אוהב אותך
את לא מבינה שכל יום בחודש הזה אני בוכה אני מצטער אני לא יכול בלעדייך לא יכול
הלב שלי לא שלם יותר. קורל..... אני חייב לראות אותך . להגיד לך מה אני מרגיש.. לבקש סליחה" שמעתי בקול שלו עצבות
"שון..." הצלחתי להוציא מהפה למרות הדמעות .. בלעתי רוק והמשכתי . "היה לך הרבה זמן וביקשת סליחה אני את הטעות שלי עשיתי אני לא רוצה לחזור עליה . בבקשה .. תן לי לשכוח אותך , אל תתקשר אני לא רוצה לראות אותך לא רוצה לשמוע אותך לא רוצהלדעת עליך כלום יותר.. בבקשה "
"אני חייב לראות אותך , וזהו לא נדבר יותר .. מבטיח "
התגעגעתי .. אני לא ישקקר....פעם אחרונה וזה נגמר . הבטחתי לעצמי
"ט..וב, תבוא לפארק .. עוד חצי שעה"
" טוב קורל ואני אוהב אותך ........... "
"ביי שון"
ניתקתי .
מה הוא רוצה ? למה הוא התקשר? הוא פגע בי מספיק הוא לא חושב?
הורדתי את חולצת הבצפר והחלפתי לגופיה שחורה דקה, שמתי את השרשרת שסבתא קנתה לי . עברתי על האיפור שמתי בושם וישבתי..
מה מה אני יגיד עכשיו ? לתת לו נשיקה ? להיות נחמדה ? אני לא יודעת.. כאלה ועוד שאלות עלו בראשי
ראיתי שהגיע הזמן.
התקשרתי לאמא " אמא אני הולכת סיבוב עם נוי ומאי וחוזרת עוד שעה ככה , אני בפלא. תקני לי משהו טעים"
אמרתי לה
"טוב טוב שיגעת אותי חח ביי ביי " היא צחקה וניתקה
הגעתי לפארק......... אההה עכשיו אני צריכה לחכות לו ? ידעתי שאני צריכה לצאת תכף
פתאום הרגשתי יש על הכתף שלי .. מה אני עושה עכשיו.. זה הוא
" קורל........." הוא סיבב אותי והתחבקנו
למרות כל הכעס למרות כל העצב התחבקנו .. חמש דקות לא נפרדנו .. עד שהזזתי אותו ממני
"מה אתה רוצה !?? מהההההההההה!@?#@? תצא לי מהחיים צא לי כבר מהחיים !!!!!!! "
"אבל אני אוהב אותך , איך אני ייצא איך ????? " הוא צעק בדיוק כמוני
וקול שלי התרכך
"ככה? ככה אתה אוהב אותי ? מה יוצא לשנינו מהאהבה הזאת אז?
מה ביקשתי ? שלא תשתה..? קשה לך כל כך אז בבקשה .. שיחררתי אותך .. תשתה כמה שאתה רוצה"
לא נתתי לו לדבר, ראיתי שהוא ניסה . החלטתי להוציא הכל. המשכתי
" אתה הלכת והיית עם הפאקינג אקסית המזדיינת שלך !!!!!!!!! , מה אני אמורה לחשוב? שאתה אוהב אותי ?
אותה? מההההההההההההה מהההההההה תענה לי מהההההההההההההה " והתחלתי לבכות
"קורל, תקשיבי שניה... " הוא הרים את הראש שלי אליו
" אני הייתי מ ס ט ו ל ! " הוא הדגיש כל אות . "אני לא הייתי אחראי למעשים שלי , זו הטעות הכי גדולה שלי,
נכון .. לא הייתי צריך לשתות. . ויצא ששתיתי . לא ראיתי מי באה אלי קורל נשבע לך את חייב להאמין לי
אין לי רגשות אליה אין לי כלום קורל אני נשבע לך .. תאמיני לי , אני אוהב אותך ומצטער , ותשאלי את כל החברים שלי .. אני לא יוצא איתם כל החודש הזה אני נשבע לך קורל בבקשה תאמיני לי . תני לי עוד הזדמנות .. אני יוכיח לך .. אני מבטיח .. בבקשה קורל ................. "
ניגבתי את כל הפנים מהדמעות
"שון , תראה , אני אהבתי אותך ..... אנ.."
"אהבת ?< את כבר לא אוהבת אותי .?" הוא שאל
"אני עדיין אוהבת , אני נתתי הכל .. נתתי את כל כולי שון , הייתי רק שלך לא הסתכלתי על אף אחד
נתתי לך לצאת למסיבה בלי לדאוג אפילו .. מה כבר ביקשתי ? שלא תשתה???? היה קשה אני רואה
תשא בתוצאות..., אבל אתה לא יכול .. אתה עושה טעויות ואז רוצה לתקן, אתה תוכל לתקן את הטעות
אבל הפצע .......... מה שלי יש.. לא יעבור "
"קורל אני מבטיח אי נשבע את חייבת לנסות אני מבטיח לך תתני לי הזמדנות אחת.. אני באמת אוהב אותך "
ראיתי את הדמעות בעינייו.
ישבנו על הספסל ושתקנו.. הוא חיכה לתשובה שלי .. הוא חיכה שאני יגיד משהו

"שון........."
מדהים (:

מחכה להמשך 😛
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךך😊



-יסמיני:]-
מדהיםםםםםםם (:
התחלה יפההה..

המשךךך...
"שון........."
הוא הרים את ראשו במבט עצוב וחיכה שאני ימשיך
"תראה , אני לא יודעת מה עושים במצב כזה
אתה יודע שאני אוהבת אותך אני לא ישקר.. אבל אני לא רוצה לסבול
אני לא יכולה שלא לחשוב על מה שהיה ...... "
הוא הסתכל לי בעיניים תפס את ידי ואמר " פעם אחת תשכחי ממה שהיה
תלכי אחרי הלב.. לא אחרי הראש
אני יוכיח לך , את יודעת שזה לא אני .. אני שתיתי אני לא הרגשתי מה אני עושה..
את מוכנה לתת לי עוד הזדמנות ? "
"כן!! " חייכתי אחרי שהשתכנעתי ממילותיו, "אבל יש אבל ! ..."
"והוא... "הוא שאל
"אבל זו ההזדמנות האחרונה שאתה מקבל .. אני מוכנה לנסות .."
"אני אוהב אותך מאמי ...... אניייייייי אוהבבבבבבב אותךךךךךךךךךךךךךךךךךך " הוא צעק
"אני אוהבת אותך גם ! " חיבקתי אותו ...
לאט לאט נסחפנו לנשיקה ..... התגעגעתי לנשיקות האלה
לחום הזה.. להרגיש נאהבת .. הוא כל כך היה חסר לי
" קוקיי שלי ..." מזמן שלא קראתי לו ככה
"קוקיייייייייייייייייייי .. בא לך שנלך אליי ?" הוא שאל עם מבט מתחנן
"לא אני לא יכולה אמרתי לאמא שאני חוזרת תכף.. אני ידבר איתך שאני יגיע הביתה.. טוב ?"
"טוב קורלי .. בואי אני ילווה אותך " הוא שם את ידו על כתפי , ושלי מסביב מותנו
"בייייי אני אוהב אותך .. תודה "
"תודה ? " לא הבנתי
"תודה תודה תודה .. אני מבטיח לך לא לאכזב אותך "
"חח ביי שוןשון"
התנשקנו נשיקה קצרה ונכנסתי הביתה

"מאייייי את לא מבינהההההה.. תעשי ועידה עם נוי אין לי כח לספר פעמיים"
"מה מה קרה ?!?! נווו תגידי שניה " היא אמרה והיה מתוחה
"לא לא לאלאלאלא חחח תחברי את נויי נווווו "
"הלו.."
"נויייי מאיי שמעו "
"נוו דבריי כבר הלחצת אותי" מאי אמרה
נוי: "רגעע מה מה הולך פה"
" שתקו שניה ותנו לי לסיים" צחקתי
התחלתי לספר להן הכל הכל לא החסרתי פרטים
"יואוווווווווו אני לא מאמינהה איזה כייףףף סוף סוף " מאי אמרה
תוך כדי אני שומעת את נוי "מה מה יואו איך איזה כיףףףף.... תחנכי אותו טוב טוב !! "
"מה קרה לךך בצפר אני יעשה לו.." צחקנו
"יאללללה בננותתת אני חייבת לסיים .. נראה לי המילקי היה מקולקל" צחקתי להן
"איכככ ימסריחההההההההה" נוי צחקה
"יאללללללה ביי דברו איתי " מאי אמרה וניתקנו כולנו
נכנסתי למקלחת הגיע הזמן.. הורדתי את הבגדים
הריח של שון עליי .. התגעגעתי .. הרגשתי את הפרפרים לא מפסיקים
ההרגשה הזאת שהרבה זמן לא היתה..
"מי בבית???" אמא נכנסה וצעקה
"אניייי במקלחתתתתתתת "
"שרי ?????? " היא שאלה
הקולות שלנו דומים
"קורל קורללללל.. תכיני משהו לאכול"
שמעתי את הטלפון מצלצל.. לא רציתי לצאת
שיזדיינו P;
אהבתי להתקלח ולחשוב על הכל..
יצאתי מהמקלחת שמתי פיג'מה ודאודורנט
ירדתי לאכול קצת
שריוש נכנסה
"שרייייייייייייייייייייייייי" צעקתי לה וחיבקתי אותה
"התגעגעתיי קטנטונתתתתתתת" היא נישקה אותי
"בואי בואי לחדר את לא יודעת מה היה"
"מהמהממההה ?? אני יאכל ונלך" היא אמרה לי
בינתיים עליתי לחדר.. ראיתי 2 שיחות שלא נענו משון
שיתקש שוב.. אני לא הולכת להתקשר ולרדוף אחריו
שיתחיל לחפש
"קורלללל טלפוןןןןןןןןןן" אמא צעקה לי
"הלוו"
"למה את לא עונה לי בפלאפון אני מנסה לתפוס אותך שעה" שון אמר לי
"לא שמתי לב שהתקשרת ..מה המצבבבבבב חיים שלי"
"בסדר שומעת?.., בא לך לבוא לישון אצלי? אמא ואבא הולכים לאירוע
ורון יושן אצל חבר..
"טוב אני יודיע לך תכף .. " אמרתי וניתקנו
"אמא אני יכולה לישון אצל מאי? פליזזזז"
"מחר יש בצפר"
"באמת????? לא ידעתי .. נו אפשר?"
"כן כן לכי , תקשרי תגיעי "
"טוב אני יכין מערכת ובגדים ועפההההההה"
התקשרתי לשון ואמרתי לו שרבע שעה אני אצלו
ולמאי שלא תתקשר לבית .. סיפרתי לה
"יאלהההה ביייייייייייייייייי הלכתי .."
" בייייי אחותי אל תשכחי שלא סיפרת לי !!!!! " שרי צעקה
"מחר מחר חחח "
הגעתי לשון ופתתחתי .. ידעתי שהוא לבד ואני מרגישה אצלו חופשי
הלכתי לחדר שלו בשקט.. באתי לצעוק
ומה שראיתי ..... נשאר בראשי הרבה הרבה זמן ................... 😛
מדהיםםםםםם!!
מעניין מה היא ראתההה..

המשךךך 😛
מהמם :]

מחכה להמשך 😛
למה לא מגיבים ?<
לא אהבתם ? 😢

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך