יושבת מקופלת על המיטה
מבעד לחלון אני בוהה
ולוקחת עוד לגימה
מהטיפה המרה.
הזכרונות רצים לי בראש
לא עוזבים, לא מרפים
אפילו לא לדקה.
לוקחת עוד שאיפה
מהסיגריה
ונושפת את העשן אל מחוץ לחלון.
ליבי כעשן המתפזר-
בחוץ.
כעשן שמתאדה בשניות באוויר,
כך ליבי נשבר, בשבריר.
אין מי שיאחה את פצעיי..
אין מי שישמע מכאוביי..
אתה הלכת,
לעולם לא תחזור
אתה שם למעלה.
לעולם לא אשרוד..
אין לי סיבה לקום בבוקר
כשאתה אינך.
אין לי סיבה לחייך
אם לא בשבילך.
אין לי סיבה לחיות
ב-ל-ע-ד-י-ך
=[[
-דניאלו'ש-
עצוב =//
הכל יסתדר מבטיחה, בחיים הכל עובר 😊
פה בשבילך לכל דבר שאת צריכה :]
QUOTE (lidorushit @ 29/01/2007) עצוב =//
הכל יסתדר מבטיחה, בחיים הכל עובר 😊
פה בשבילך לכל דבר שאת צריכה :]
תודה מאמו'ש..
מואה
-דניאלו'ש-
חזק וכואב..😢
מאמי זה קשה אבל חייב להתעודד..
מה שלא הורג =רק= מחשל!!
וכל דבר שקורה הוא רק לטובה..
מקווה שהצלחתי להעלות לך מחשבה חיובית..ואפילו 1...!!!
בהצלחה מאמיי..מכלל ה3>
אווווווווווווווהבת
-רעות-
מאמי אני בטוחה שיהיה בסדר..
רק קצת עניין של זמן..
פה בשבילך ואת כותבת מדהים!
מווואה ענקית
*מאיה*
מדהים
הכל יהיה בסדר
הזמן יעשה את שלו , כל דבר עובר בחיים !
אם את צריכה משהו , אני פה [:
עצוב כל כך...
כואב:/
דניאלי יפשליי!~!
את חייבת להישאר עם רגליםעם הקרקע יציבה
לא לתת לעצמך ליפול ,לא להישבר
הכול עינין של זמן,זאת תקופה.והטוב עוד יגיע
מביטחה לך :]
הכול עוד ישתנה,תחשבי חיובי יהיה לך חיובי
אל תתני לדבר שלא שווה אותך להעיק עלייך
ולגרום לך להיות עצובהה
אוהבתך
הכי שישישייש
ופה בשבילךךךךך
תמידדדדדדדדדדד
מור'צי 😊
וואי
עצוב ויפה
ואם זה עליך אני משתתפת בצערך מאמי תהיי חזקה !!!!
-----
מוזמנים לקרוא
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=59521
QUOTE (רעות233 @ 29/01/2007) חזק וכואב..😢
מאמי זה קשה אבל חייב להתעודד..
מה שלא הורג =רק= מחשל!!
וכל דבר שקורה הוא רק לטובה..
מקווה שהצלחתי להעלות לך מחשבה חיובית..ואפילו 1...!!!
בהצלחה מאמיי..מכלל ה3>
אווווווווווווווהבת
-רעות-
תודה נשמהה
מואה
-דניאלו'ש-
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 29/01/2007) מאמי אני בטוחה שיהיה בסדר..
רק קצת עניין של זמן..
פה בשבילך ואת כותבת מדהים!
מווואה ענקית
*מאיה*
תודה מאמי שלי..
אוהבתת
-דניאלו'ש-
QUOTE (MiShEluSh @ 29/01/2007) מדהים
הכל יהיה בסדר
הזמן יעשה את שלו , כל דבר עובר בחיים !
אם את צריכה משהו , אני פה [:
תודה מאמיי
מואה
-דניאלו'ש-
QUOTE (פיקולו @ 29/01/2007) עצוב כל כך...
כואב:/
דניאלי יפשליי!~!
את חייבת להישאר עם רגליםעם הקרקע יציבה
לא לתת לעצמך ליפול ,לא להישבר
הכול עינין של זמן,זאת תקופה.והטוב עוד יגיע
מביטחה לך :]
הכול עוד ישתנה,תחשבי חיובי יהיה לך חיובי
אל תתני לדבר שלא שווה אותך להעיק עלייך
ולגרום לך להיות עצובהה
אוהבתך
הכי שישישייש
ופה בשבילךךךךך
תמידדדדדדדדדדד
מור'צי 😊
לדבר שלא שווה אותי?
לא הבנתי =\
כי את יודעת בדיוק מה קרה
ואת יודעת כמוני מה המרגש
וכל כך בא לי למווות
ולהיות איתווו =[[
התייאשתי כבררר
"מי שאמר שיהיה טוב
הלך בלי להשאיר תאריך"
😢 😢 😢
-דניאלו'ש-
QUOTE (אמיגה15 @ 30/01/2007) וואי
עצוב ויפה
ואם זה עליך אני משתתפת בצערך מאמי תהיי חזקה !!!!
-----
מוזמנים לקרוא
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=59521
תודה מאמיי
כן זה עליי..
=\
מואה
-דניאלו'ש-
אויי התבלבלתי ביינך לבין דניאל השניההה
דבריתי באייסי יפשליי
מור'צי
QUOTE (פיקולו @ 31/01/2007) אויי התבלבלתי ביינך לבין דניאל השניההה
דבריתי באייסי יפשליי
מור'צי
בקטנה מאמיי..
אני ידבר איתך בערב
אוהבת אוותךך חייםם
-דניאלו'ש-