מזדהה כ"כ עם הקטע.
באמת, קראתי והרגשתי כאילו
נכתב עליי.
אני לא יודע את הסיפור, אבל מה שאני
בטוח ב100%- זה ש-ה-ו-א מפסיד!
ולא ההפך!!!
יהיה טוב מתוקה שלי..
למרות הכול
שוב הוא ? שוב הוא גורם לך לבכות ? מתי כל זה ייגמר ?
באמת .. לא מגיע לך לסבול ככה !!!
שני .. זה דבר ראשון לא יצא כל כך מכוער ...
אני מה זה מבינה איך את מרגישה.
אבל בסוף את תמצאי אהבה ... מישהו שיאהב אותך, את אותו.
רק אל תבכי מאמי 😢
אוהבת אותך, ותמיד פה. ודברי איתי באיסי.
מקווה שבקרוב תרגישי יותר טוב !
ממש לא מכוערר!!
קטע מרגש ועצווב
ורואים שנכתב מהלבב
אם את צריכה משו - כל דבר
אני תמיד פה מאמי =]
מקווה שתרגישי טוווב
מוואה
-דניאלו'ש-
שנינוששש
יפה שלייי....
הוא פשוט לא שווה אותךך!! אני אומרת לך
עם שיהיה שווה אותך לא יגרום לך לבכות ולסבול
ולהרגיש כמו שאת מרגישה
לא הכול רע בחיים תלוי איך את מסתכלת עלייהם החיים יכולים להיות הכי
מדהימים שיש בגלל חתיכת מעפן שלא שווה אותך את תרגישי ככה
מבינה אותך כלכך שרע הכול נהפך לרע הכול פתאום שחור ומנוקר
אבל אל תשכחי שזה החיים הם מציבים בפנינו המון מכשולים והחוכמה היא להתמודד
איתם לאר להישבר לא לתת לרגעים האלה להפיל אותנו
אל תוותרי לעצמך תתני לעצמך עוד הזדמנות האהבה מגיעה לכולם בסופו של דבר
לא להתייאש,לא לוותר כי האהבה תבוא גם אלייך..
רק סבלנות לא לחכות לה היא תבוא ברגעים הכי לא צפויים שיש.
ושהיא תגיע היא תגיע במלוא עומצתה כי מגיע לך מישהו שיאהב אותך הכי שרק אפשר !
אל תתיאשיתחייכי כי החיוך הוא קו עקום שמישר הכול!
אוהבתךךךךך
הכי שישישישישישישי
ודבריתייייי:]
והקטע פשוט מדהיםםםםם!!!
לפ יוווו
מור'צי 😊
נ.ב
סורי על החפירה:]
אין שיר שיכל לתאר כלכך טוב את ההרגשה שלי !!
אני מרגישה בדיוק ככה = |
באמת לא מאמינה יותר באהבה
לא מאמינה באנשים
קשה לי לסמוך על אנשים .. ובנים בעיקר = |
וואיי ישלך כתיבה ממש יפפה!!!בכלל אבל בכלל לא מכוער..!!!
ומאמי אני לא יודעת מה הולך..
אבל אני יודעת..שההפסד כולו ש=ל=ו!!!!
אל תדאגו התחושה של החוסר אמון תעבור בשבלב מסויים..פשוט אל תחסמו את עצמכם!!!!
בהצלחחחה מאמי..ואם את צריכה עזרה..
I am here:]
אוהההההההההבת
-רעות-
QUOTE (סקסי-ליידי @ 29/01/2007) ממש לא מכוערר!!
קטע מרגש ועצווב
ורואים שנכתב מהלבב
אם את צריכה משו - כל דבר
אני תמיד פה מאמי =]
מקווה שתרגישי טוווב
מוואה
-דניאלו'ש-
איתה ^^
ומאמי כמו שכולם כבר אמרו
באמת שהוא הפסיד פה!!
ואל תדאגי מה שצריך לקרות - קורה!!!!!
תסמכי קצת על אלוהים...
אולי זה כדי שאח"כ תעריכי מה שהוא נותן לך?!
מווווווואה ענקית ענקית
ופה בשבבבבבבבילך!
*מאיה*