ילד יפה..עם חיוך של מלאך..
יום אחד, פשוט קם והלך..
הלך ולא אמר לאיש שלום..
נדמה לכולם שזה חלום..
החברים מתגעגעים, רוצים שיחזור..
כולם מנסים לשכוח מאותו יום שחור..
אף אחד לא מבין לאן הוא נעלם..
הרי תמיד הוא חייך, וצחק..והיה חבר של כולם..
ואף אחד לעולם לא ידע גם..
שהוא הלך ולא יחזור לעולם...
אף אחד לא יבין, שהחיוך היה מזויף..
ושזמן השקרים..יחד איתו, חלף..
סתם..מעפן=/
למה מעפן?!
בובה את ממש מוכשרת
והשיר יצא לך מעללללללף!
אל תפסיקי לכתוווווב
מווואה ענננננקית!
*מאיה*
=[[
אני עם דמעות בעיניים
זה כל כך נגע ביי
אני מזדהה עם השיר בטירווף.
הרגת אותי,
אבל יצא מדהייםם
-דניאלו'ש-
ממש לא מעפןן!!
פשוט מדהיםםם
עצובבב
מלא ברגש
אין מה להגיד
את פשוט כישרוןן!
אל תפסיקי לרשוםםם
אגב זה עלייך??
מור'צי 😊
מאיה תודה מאמי
שמחה שאהבת..
אני לא אפסיק=]..
דניאלוש תודה בובה..
מצטערת שאת מזדהה ושגרמתי לך להיות עצובה..
את את צריכה משו אני פה..
מורצ'יי תודה נשמהה..
שמחה שאהבת..
אני לא אפסיק..=]
אממ..זה לא בדיוק עליי..אבל יש מקומות שכן..