אוקיי אז אני ישמח אם תיקראו את הסיפור שאני כותבת...תהנוווו !
- פרק 1 -
" שלום קוראים לי עמית ואני בת 16 מחיפה , אני אוהבת ללמוד ולבלות עם המשפחה..החלום שלי הוא להיות זמרת מצליחה כשאגדל , זה החלום שלי מאז שאני קטנה והייתי רוצה לשיר לכם את השיר "קשה בלעדייך " מילים ולחן : שרון ליפשיץ "
הסתכלתי על הבוחנים , היו להם פרצוף חסר סבלנות שכזה..נורא הרגשתי שסוף סוף אני יעשה את הדבר שאני אוהבת באמת – לשיר –
" את יכולה להתחיל " אמר אחד הבוחנים , הוא ניראה הכי נחמד מכולם שם.
" א..וקי " ניסיתי לחייך כמה שיכלתי אבל התרגשתי מאוד.
" קשה לקום בבוקר
לפקוח ת'עיניים
והמיטה ריקה
חושך וקר
אני לשכוח מתאמצת
ולפתע מתכווצת
לזכרון יקר
ראשך על הכר.
קשה בלעדיך
כי נגעת בי
כל כך נגעת בי
ומה שבינינו נגמר
קשה בלעדיך
כי נגעת בי
כל כך פגעת בי
ומה שבלב עוד נשאר.
מתחיל לרדת ערב
מונית קטנה עוברת
נוסעים להופעה
וגשם בחוץ
אני על הבמה עומדת
והאורות עומדים לרדת
פנים בחשכה
אני שרה לך
קשה בלעדיך...
חוזרים עכשיו הביתה
עוצרים לשתות בדרך
בכל הסמטאות
האור כבר עולה
אני שותה ומתרחקת
ויד זרה אותי חובקת
סביב קולות של צחוק
וטוב לי עכשיו
טוב לי ורע
טוב לי ו..
רע בלעדיך... "
סיימתי ת'שיר ויצאתי החוצה במין בועה שכזאת , טל חיכה לי בחוץ.
"עמיתושש איך היה אהובתי ? " אמר בחיוך והביא לי נשיקה קטנה בפה.
"ממ..ניראה לי שבסדר " אמרתי מנסה להסתיר את ההתרגשות.
"יופי אין את בטוח תתקבלי את הילדה הכי מוכשרת שאני מכיר " אמר בביטחון וחייך.
"כן..טוב בוא נלך הביתה"אמרתי.
הגעתי הביתה ונכנסתי להתקלח.
עמדתי מול המראה בוחנת את גופי , אהבתי את מה שראיתי..שיערי החלק הגיע לי כמעט עד לתחת , היה לו צבע שחור פחם..חשבתי שזה נורא מיוחד , ועייני הירוקות נראו לי יפות מתמיד.
אף פעם לא הייתי הכי רזה , אך בהחלט לא שמנה במיוחד.
נכנסתי למקלחת ארוכה..וחשבתי האם אתקבל למופע של השנה "לשיר עם כוכבים" ממש רציתי לקבל את התוצאות.
יצאתי מהמקלחת והלכתי לישון.
- כעבור שבוע –
"תגידי מתי התוצאות צריכות להגיע ? " אמרה שרון חברתי הטובה , או שבעצם היחידה..אף פעם א היו לי הרבה חברים.
"הן כבר היו לצריכות להגיע" אמרתי.
"עמיתייייייי" אמא צעקה מהמטבח.
"מה אמא ?" אמרתי בחוסר סבלנות.
"הגיע בשבילך מעטפה של התוצאות למופע" אמרה בעודה עסוקה בבישולים שלה.
"מהההה ?!!! " רצתי מהר למטבח פתחתי את המעטפה , ואז....
תכתבו אם אתם רוצים שאני ימשיך...זה רק ההתחלה של הסיפור יש לי כבר את הכל בראש וזה לא מדבר רק על אהבה אלא על דברים אמיתיים מהחיים...





