שיר שכתבתי.
לא משהו אבל חפיף
אתמול הקדשת לי שיר של אהבה
אתמול רמזת לי במשפט של גאווה
אתמול אמרת לי שהשיר הזה
הוא שלי ורק שלי.
ועכשיו אין לי סיבה
סיבה של אהבה
ועכשיו אין לי חיבה
חיבה של אהובה.
פזמון..
אני אוהבת אותך
כך חשבתי היום
אני אוהבת אותך
אבל איתך זה לא חלום
והשיר הזה נכתב
כדי לומר שלום.
ועכשיו אני דומעת,דמעות של אכזבה
אני עכשיו יודעת מה זאת אהבה.
פזמון..
אני אוהבת אותך
כך חשבתי היום
אני אוהבת אותך
אבל איתך זה לא חלום
והשיר הזה נכתב כדי לומר שלום
😨
שתקקי !
זה מהממםם !!!!!#
אהבת רצח 😊
דווקא אני אהבתי .. את כותבת יפה 😊
אם אני מוכשר אז מה את?!
אהבתי.. באמת שאהבתי!
תמשיכי לכתוב, והכי חשוב- לפרסם פה! ;]
מדהיםםםםםםםםםםםם
אני ממש אהבתייי
יצא ממש יפההה
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יוווו
מור'צי 😊
ממש יפה מאמי
תעריכי את מה שאת כותבת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וווווואוו מהמם!
מאמי את מוכשרת
ותעריכי קצת את היכולות שלך 😉
מחכהה לעוד שירים מושלמים כאלה
מוווואה
*מאיה*
מממממממש תודדדדדדדדה :]]]]] 3333333>
וואיי ממש ממש ממש ממש אההבתי..
כישרונית..:]
אווווווהבת
-רעות-
ווואאי
ממשש ייפפהה
אהבתי ברמווות
-דניאלו'ש-