המחוגים זזים ,
השעה כבר מאוחרת ..
החשכה מזמן ירדה עלינו ,
לא נותרה לה אף מזכרת ..
אף כוכב בשמיים ,
רק עננים כבדים ..
מהססת אם לוותר ,
אבל יודעת שהכי טוב להפנים ..
לעכל שעזבת ,
שאתה שייך לעבר ..
שבלעדיך אולי רע לי ,
אך נהיה מאוחר ..
אני מה זה אוהבת את הכתיבה שלך !!!
את כותבת מדהים . .
יצא יפה, כמו כל דבר שאת כותבת .
דדדדדדדדדדדדדי!
פשוט די!
זה כ"כ מדהים! אאאין, איין על הכתיבה שלך!!!
נוגעת, מצמררת, כובשת... אפשר להגיד עוד הרבה
דברים, אבל הכול ייסתכם לדבר אחד-
את מ ד ה י מ ה !@#
אאוהב אותך!!! 3>
מאמי שלי אני אוהבת תסגנון כתיבה שלך
תמשיכי לכתוב..
מוואה
מאיה
פשוט מושלם אין
לי כבר מילים לכישרון שלך
תמשיכי לכתוב המון
יצא ממש עצוב
אני מקווה שתהיה לך אהבה טובה
אם זה מתקשר לזה ואם לא
מקווה שהכל יסתדר עם האדם שעזב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה פה עם כולם !!
זה כזה מדהייייייים 😮
אין מילים.
פשוט אין מילים .
לירנייי זה פשוט מדהיםםם!!
איןו מיליםם כל מילה פשוט תיהיה מיותרת
כי אי אפשר כבר לתאר את מה שהקטעים שלך עושים לי
פשוט כישרון כזההה פשוט גררר...
הלוואי עלייי
אל תפסיקי לרשוםםם
פשוט מעלףךףףף
מצמררר
מקסיםםםםםםםםם
לפ יוווווווווווווו
הכי שישישי
ותמיד פה בשבילךךך
מור'צי 😊
פשוט מושלם
אין מיייליייםםםם
כתיבה מדהימממממהההה ביותרר
אווהבתת
-דניאלו'ש-
😊 תודה דננניאלי
את מקסימה!!
וואי, כתיבה יפה מאמי, תמשיכי לכתוב עוד.