אוקי..
אני כותבת כבר הרבה זמן שירים..
למחברת..
אבל הנה שיר שפשוט לא יודעת יצא לי..
מקווה שתאהבו.
אני לא ממש שמה לב לחרוזים וזה. אני פשוט כותבת מה שיוצא לי בלב.
לשיר הזה יש גם לחן..
לחן שקט כזה ולפי דעתי עם לחן זה יוצא הרבה יותר יפה
[חבל שאי אפשר לעלות לפה את המנגינה שלו]
אז בקיצור שיר ראשון שאני מפרסמת פה, אז.. תהיו עדינים איתי טוב??
*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*
כואב..
כואב הלב
כשהרצונות לא מתגשמות
החיים מסובכים
ואין חלום..הוא לא קיים
שאיפה אינה קיימת
אתה תלוי בגורלך
את הגורל איש לא קובע
וזה חבל..
רוצה לשנות את הגורל
הכאבים..
הכאבים הנוראים, מתנפצים..כמו הגלים
הכאב.., הכאב הזה בלב
הרצון..שלא נותן מנוח שרוצה לברוח
למקום אחר..שרוצה להתממש
אין חלום, זה לא קיים
תמשיך לחלום.. ותמיד תהיה בטלן
בחלום..המציאות אינה נכנסת
במציאות..החלום אינו קיים!
אין חלום..
אין חלום שיתממש
אין רצון..[לא..] שיתקיים
והכאב..
הכאב הזה בלב.. שלא מרפה..
הכאבים..
הכאבים הנוראים, מתנפצים..כמו הגלים
הכאב.., הכאב הזה בלב
הרצון..שלא נותן מנוח שרוצה לברוח
למקום אחר..שרוצה להתממש
אין חיים.. הם אומללים.. וזה קשה..
אך אלא החיים!!
*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*
טוב זהו..
השיר פשוט יצא לי.. מהלב ככה פתאום..
אולי אין בו חרוזים והוא לא ממש מתחרז אבל..
לא יודעת אני אהבתי.. 😛 כי זה פשוט יצא לי מהלב..





