נשארתי לבד בלי אף אחד
הראש מלא מחשבות
כל היום מתהלכת ברחובות
לא יודעת מה לעשות
נמאס ,נמאס לי כבר לבכות.
אוהבת אבל מתרחקת
חושבת אבל נשברת.
אני חיה בשקר, מתה מבפנים
הכל לבסוף מתנפץ לי בפנים.
חשבתי אבל טעיתי
יקר לי אבל עזבתי
העיינים שורפות מהשמש
הלב נשרף מכאב
הדמעות יורדות ובוכה הלב.
אנשים מביטים בי ורואים חיוך מלא שקרים.
------------------------------------------------------------------
קשה..
קשה ללכת בדרך שכולם מסתכלים,
קשה לאמר אוהבת שכולם משקרים,
קשה לתת כבוד שכולם צועקים,
קשה לישון שרק אני לא וכולם ישנים,
קשה להסתכל בעיינים שהחיוך כבר לא בפנים,
קשה להרפות שהמחשבות בעננים,
קשה לבכות שהדמעות עשו כבר אוקיינוסים,
קשה לחיות שהגוף ריק מבפנים.
קשה..
יעליייי יפשליי!!
זה עלייךך??
עם כן תדעי שאני תמיד כאן בשביללךךך
לא משנה מהה...
ולפעמים החיים מציבים לנו מכשולים בכדי שנדע להתמודד
עם בעיות לא משנה מה קורה או קרה אל תתני
לעצמך ליפול ולהישבר כי חיים רק פעם אחת
וצריך לפי דעתי לנצל כל רגע ורגע בחיים ולא לבזבז אותם
על כאב ,סבל,בכי לא שווההה לצערי אין עוד הזדמנות לחיות מחדש
ומטעויות לומדים ומשתפרים אל תרגישי רעעע
זאת רק תקופה והיא תחלוף מהרררר
אוהבתךךךךךךךךך
מלאןןן!!
מור'צי 😊
וואי מאמי הכתיבה שלך מהממת
תמשיכי לכתווווב!
מוווווווואה
-מאיה-
מה זה עצוב 😢 גם לי כבר נמאס לבכות ...
זה עלייך?
וזה שאת מוכשרת אין צורך להגיד, כי את יודעת !
אהבתי מאוד . .
תכתבי ת מ י ד !
השני פשוט גרם לי לבכות
שניהם עצובים ומהממים
יעלו'ש ממש אהבתי
אני מקווה שזה לא עלייך
לפחות לא הראשון...
ואם כן תהיי חזקה הכל יסתדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את כותבת יפה יעלי 😊
והשיר השני , מרגישה את זה בדיוק ....