האחד והיחיד!!!!!!!!!!!!! כמה יופי לבנאדם אחד???
אני לא יודעת מה איתכם..אבל כל פעם שאני רואה אותו בשיר שלנו אני נ-מ-ס-ה!!!!
אין הוא שוווההה ביותרררררררר ...לא משוויץ בעצמו בכלל!
גרררררררררררררררררררר
הבלדה שלי עלייך
ביצוע: רן דנקר
מילים ולחן: סער בדישי
יום של גשם דכאוני
יושב וכותב את שאני
רוצה להגיד לך ופשוט לא מסוגל
מנסה מחדש אבל זה לא קל.
הבלדה שלי עלייך
אומרת הכל
ללכת שבי אחרייך
בלעדייך לא יכול.
הבלדה שלי עלייך
כמו הים הגדול
שנמצא עמוק בתוך עינייך
וסוחף אותי רחוק.
שוב מביט בך, בוערת בי אש
החיוך שלך אותי כובש
את כל האושר, הטוב הטהור
נותנת לי כוח, נותנת לי אור.
הבלדה שלי עלייך...
שיר סופניייי!!!!!!!!
כשאת איתי
ביצוע: רן דנקר
מילים ולחן: שלומי שבת וציון ברוך
חשבתי שאולי
את לא תלכי ממני
כי איך תסתדרי בלעדי
את שוברת שתיקה
שאני מנסה
להבין אותך
קמתי עם עצמי
האור דולק בחדר
אולי זה עוד לילה בהיר
מנסה שוב לזכור את אותם הדברים
שהציקו לי
שוב, הכל נשמע חשוב
הכל נשמע פשוט
שאת איתי
ושוב, הכל נשמע חשוב
הכל נשמע פשוט
שאת לידי
חשבתי שאולי
את לא תלכי ממני
כי איך תסתדרי בלעדי
מנגן לך בלב
מנגינה חדשה
שתהיה שלך
ויש לך הגנה
שבליבי בוערת
אז אין לך סיבה לפחד
אם ילדי ואישתי הטובה
מבקש ממך
שוב, הכל נשמע חשוב
הכל נשמע פשוט
שאת איתי
ושוב, הכל נשמע חשוב
הכל נשמע פשוט
שאת לידי
חשבתי שאולי
את לא תלכי ממני.
גם אחד השיריםםםםםםםםםםםםםםםם
הוא חתיייייייייייייך בטירוף !!!!
ו-2 השירים גם יפים 😊
השיר השני "חשבתי שאולי"
אני לא מצליחה להוריד אותו בגרסהה טובה..
יש רק גרסות כאלה כמו הקלטה ישר מהטלווייזיהה..
מעצבן
אומיגאאאאאד גנבת לי את אהובי 😢
איזה סקסיייייי שאלוהים יעזור לי
QUOTE (G-A-L @ 24/01/2007) אומיגאאאאאד גנבת לי את אהובי 😢
איזה סקסיייייי שאלוהים יעזור לי
חחחח יותר מידי
שמעי את הפאדיחה שהייתה לי
אני ובת דודה שלי עוברות בשינקין בת"א
ואני והיא עוברות במעבר חציה ואני רואה שמישהו מה זה דומהההה לרן דנקר עובר לידנו...
טוב אחרי 5 דקות אני אומרת לבת דודה שלי...איך זה שבמעבר חציה דומה לרן דנקר
והיא אומרת לי :ימה את אהבלה? זה היה הואאאאאאאאאאא!!!!!
ואניייייייייי כולי 😁
ואז חיפשנו אותו ולא מצאנו אותו .....בוווו
חחחחחחחחח יואו שני אני קוראת את ההודעה הראשונה שכתבת פה ואני כל כך
מזדהה איתךך.. חשבתי שרק אצלי קיימת הבעיה הזאת חח זה פשוט תענוג לצפות בו
בטלוויזיה חח אני מצטערת על כל פרק שנגמר
חח אבל אני עברתי ת'גיל של לאסוף חומר עליו ושטויות..
הוא סה"כ ח ת י ך !@#
באמת משהו מיוחדדד !!!!
אככככככככ
אכככככככככככככ ;]
מושלללם!
אני איתך...
כל פעם שאני רוואה אותו אני נממססה !#
כמה יופי בבן אדם אחחחד!!
הוא ה-בן אדם 😊
רציתי להרוג את אגםםם שהתנשקה איתווו
יאוווווווווווו אני לא מאמינההההההההההה
איזה באסה
אין מה לעשות הבן אדם הורס ופשוט נשמה..
חחח...
אין חולה עליו הוא אחת מהסיבות שאני רואה השיר שלנו הוא ואושרי כהן
שרואים אותו זה פשוט להנמס חח
*-*אוהבת*-*
......מירב......
תאמת ? לא רואה בו משהו יפה .. הפרצוף שלו עקום .. יש לו שפתיים מגעולות ובתמונה השנייה הוא יצא בבון ..
והיום ראיתי פרק של השיר שלנו .. ויחסית ? הוא לא שחקן הכי טוב
ווואיי מושללללםםם איןןן
וזה בסדררר גם אני כל פרקקקקק נמסה על הטלוויזיה בגלללוווווווווו 😛
ושהוא שררררר.....אוווייייי.....יש לו קולללל כזה יפפפהה 😁 😊
גררררררררר
ש ל מ ו ת !
אני מכירה אחד קופי הוא,
הכרתי אותו לפני שבכלל רן התפרסם
וחברה שלי הייתה דלוקה על אותו בחור
אני זוכרת שהתחילה חודש אחרי העונה הראשונה של השיר שלנו
ראיתי את רן קיבלתי שבץ ישר התקשרתי אליה שתפתח ת'טלוויזיה
מאותו יום היא מכורה חחחחחחח
מאז עברו הרבה שנים,
אבל עדיין רן הוא משהו מיוחד בשבילנו חחחחחחח
אנלא חושבת כמו תמר ,
חוץ מזה.... שהוא כזה מתוק... כזה מאמי שכשאת מסתכלת עליו הוא כזה יפהההה
הטעם שלי בכל אופן