שוב,
הכל חוזר, כלום בשבילי כבר לא חשוב
שוב אתה מצליח, בלי לנסות אפילו, בלי לרצות,
אתה שובר, לחתיכות, לרסיסים
שלא ניתן להשלים
אתה חותך,
את כל מה שהיה
את כל שרציתי, את כל שאני רוצה
אתה מצליח, אתה עושה, אתה שובר, אתה חותך,
בלי לדעת,
במילה פשוטה אחת שלך
אני נמסה,
כואבת, רוצה
ולא מנסה.
ושוב, הכל חוזר
זה כל כך שקוף
זה היה צפוי
גם אם זה לא רצוי
וזה הכל בגללי
פשוט לא הגיוני
איך שאני גורמת לעצמי,
סבל, כאב
ולמרות הכל? בפנים? הלב כל כך אוהב.
תראה, אני פה, נשברת למולך
נחתכת לידך
נשברת => לרסיסים
נחתכת=> לחתיכות
את כל אלו, אי אפשר להשלים
אין דרך חזרה
אי אפשר להחזיר את מה שקרה
לא ניתן לשנות את הנעשה.
הכל חוזר על עצמו, כמו גלגל מסתובב
ובינתיים אני פה שוקעת בתוך הכאב
לא יודעת לאן להמשיך ואיך
לא מבינה מה אני עושה
הכל שובר אותי, יחד,
כל הדברים מתחברים והופכים לאחד,
לדבר אחד גדול שאותי שובר, מנפץ,
מנפץ לרסיסים,
אני נשברת ולא יכולה את עצמי להשלים,
אני לא יכולה לקום,
קשה לי מידי
אני פה, אוהבת, חושבת
נשברת, נחתכת,
אבל אני עדיין פה,
ולא הולכת...
וואי רותם זה כל כך עצוב 😢
מה קרה מאמי?בא לך לשתף?
ואני מה זה מבינה אותך .
😮
מהמממממממם !!!
מאמי ?
אל תהיי עצובה,
בסוף יגיע לך הטוב,
ואם לא ?
אז לא הגיע הסוף 😊
3>
=[
איזה עצוובביי
ועם זאת כל כך מדהיםם
הכתיבה שלך מהממתתת
אם את צריכה משו אני תמיד פהה=]]
ויהיה טוב מאמו'שש
מוואה
-דניאלו'ש-
מסכימה עם כולן
ותמשיכי לכתוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
:\ המדהימה שלי עצובה?!
מה קרה לך מותתק?!
מישהו חכם אמר לי פעם שכול עכבה לטובה.
כול מה שקורה, קורה מסיבה. "נסתרות הן דרכי האל".
תחשבי חיובי- יהיה חיובי.
אם את תישברי ותחשבי על להישבר, בסופו של דבר את
באמת תתנפצי ולא יהיה אפשרי לאחות את השברים.
תהיי חזקה.
אני פה, בשבילך..
רותמיקקקקקק
יפשליי?!?!?
אל תיהיה עצובההה תתני חיוך
אני בטוחה שהחיים יכולים להשתנות עם יש לך טיפת כוח
אל תתני לעצמך ליפול ,אל תוותרי לעצמךךך
ויהיה טוב אני בטוחההה:] תאמיני י זה הכי חשובבבב
והכתיבה מצמררתת מדהימהה!!
ואת פשוט כישרונית
תמיד פה בשבילךךךךךךךך
מור'צי 😊
רותמיייי
למה את נשברת בובה שלי?
למה את מוותרת!?
א=נ=י
ל=א
מ=ר=ש=ה
ל=ך!
את לא יודעת שהדברים הטובים
באים לאט ובמאמץ רב?
אז יאללה לעבווווודה 😉
אל תאבדי תקווה יפה שלי
ואני פה אייייייתך לאורך כל הדרך!
אוהבת המווווווווווון
-מאיה-
אוייי אני כל כך אוהבת את התגובות שלכםם
אתם לא מבינים כמה אתם מעודדיםם אותייי
באמתתת שהמוןןןןןןןן תודה לכולכםםם..
שמחה שאהבתתתםםםם
מווווווווווואע
רותתממיי מאמיי..רואיםםם שבא אליךך משוו בהפפתעה..
ומשוו כואב..=/
מיצטערת יפפה..
אבל כמו שהרבה אמרו לפני פה...
כל =דבר= קורה לטובה מאמיי..!!
מקווה שהתעודדת טיפהה..:]
ואם לא?תני חיוךך הכל לטובהה. 🙄
אוווווווווווווווווווהבת
-רעות-